چهره هاسلبریتی ایرانی

زندگینامه شبنم فرشادجو و همسر آلمانی او + زندگی شخصی و اینستاگرام

بیوگرافی کامل و زندگینامه شبنم فرشادجو و همسر آلمانی او به همراه نکاتی از زندگی شخصی و اینستاگرام شبنم فرشادجو همچنین جدیدترین عکس در این مطلب. شبنم فرشادجو یکی از بازیگران توانمند سینما و تلویزیون است. او در سال های اخیر به واسطه بازی در سریال «درحاشیه» و «بانوی عمارت» بسیار چهره شده است.

زندگینامه شبنم فرشادجو
زندگینامه شبنم فرشادجو

شبنم فرشادجو بهمن ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر در مقطع کارشناسی ارشد است. فرشادجو تئاتر را از سال ۱۳۷۴ آغاز کرد. پدر و مادرش مشوق اصلی او بودند. وی سپس کلاس های بازیگری را زیر نظر مرحوم حمید سمندریان گذراند، از معروف ترین تئاترهایش می توان به هملت اشاره کرد. اغلب فعالیت وی در تئاتر و سریال های تلویزیونی است.

شبنم فرشاد جو در ۳ شهریور با انتشار عکسی خبر ازدواج خود با یک مرد آلمانی را رسانه ای کرد. وی در مورد زندگی اش می گوید: آینده را نمی شود پیش بینی کرد اما کارم سخت شده و مجبورم مدام بین تهران – فرانکفورت در سفر باشم. او همچنین گفته است حس مادر شدن را دوست دارم و یکی از دلایل مهم ازدواج کردنم بچه داشتن است.

فرشادجو درباره فعالیت هایش در تئاتر می گوید: روی صحنه بودم و در فیلم‌های سینمایی هم بازی داشتم اما قسمت این بود که کمی دیر وارد مدیوم تلویزیون شده و دیده شو شاید باید می‌ فهمیدم در کدام ژانر می‌ انم موفق عمل کنم.

من در کارهای جدی زیادی حضور داشتم که برای برخی کاندید دریافت جایزه بودم قطعا تجربه ۲۰ سال کار تئاتری در این راه به من کمک کرد. خیلی به دنبال کارگردانی در سینما نیستم، دنبال متن خوب و بدون دردسر می گردم و از دوستان خوبم دعوت می کنم تا یک نمایش خوب را اجرا کنم، جایگاه من تئاتر است.

این بازیگر علاقه زیادی به رانندگی دارد و در تیم رالی هنرمندان فعالیت می کند. فرشادجو با همکاری چند بازیگر زن دیگر تیم اسکواش هنرمندان راه اندازی کرده است. فرشادجو در همین رابطه گفته است: من به ورزش کردن علاقه زیادی دارم.

کوهنوردی را خیلی دوست دارم، اما به خاطر هوای آلوده خیلی وقت است کوه نرفته ام، مگر این که خارج از تهران باشم. سفر خیلی زیاد می روم و باید بگویم که بخش بیشتر دستمزدهایم را خرج سفر می کنم در کارهای گروهی شرکت می کنم. من قهرمان رالی هستم و رانندگی‌ ام حرف ندارد، آشپزی‌ ام هم خیلی خوب است

این بازیگر زن درباره کودکی های خود گفته است: در بچگی هم بسیار شیطون و اکتیو بودم و از دیوار راست بالا می‌رفتم. در مدرسه همه شبنم فرشادجوی شیطون و فعال را که مدام در حال بدو بدو و جست‌وخیز بود را خوب می‌شناختند.

ماجرای کشف حجاب

شبنم فرشادجو در اواخر اردیبهشت سال ۹۹ با انتشار عکسی بی حجاب از خود در استوری اینستاگرام، بسیار خبرساز شد. جزئیات بیشتر را در لینک زیر بخوانید:

ماجرای کشف حجاب شبنم فرشادجو + عکس بی حجاب


اینستاگرام شبنم فرشاد جو

instagram.com/shabnamfarshadjoo

افتخارات

● دریافت تندیس بهترین کارگردانی “نمایش آرامش از نوعی دیگر” در پنجمین جشنواره تئاتر بانوان؛ ۱۳۸۵

● دریافت لوح تقدیر بهترین بازیگر زن ازجشنواره فجر برای نمایش”شبهای آوینیون؛ ۱۳۷۸

● کاندید بهترین بازیگر زن بخش بین‌الملل جشنواره فجر برای نمایش هملت ۱۳۹۲

فیلم های سینمایی

● آخرین بار کی سحرو دیدی (فرزاد موتمن ۱۳۹۴)
● گذر موقت (افشین هاشمی ۱۳۹۴)
● عملیات مهد کودک (فرزاد اژدری ۱۳۹۱)
● از تهران تا بهشت (ابوالفضل صفاری ۹۱–۱۳۹۰)
● مرد بارانی (ابوالحسن داودی ۱۳۷۸)

سریال های تلویزیونی

● در حاشیه – ۱۳۹۴
● شاهگوش – ۱۳۹۲
● شوخی کردم – ۱۳۹۲
● خانواده آقای خوشبخت – ۹۱–۱۳۹۰
● نامه‌ها – ۱۳۹۰
● آب‌ پریا – ۱۳۹۲
● آینه‌ های نشکن – ۱۳۸۷
● میوه ممنوعه – ۱۳۸۵
● تصادف – ۱۳۸۵
● چرخ گردون – ۱۳۸۳
● بانکی‌ ها – ۱۳۸۲

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا