چهره هاسلبریتی ایرانی

شهین زنی که سبب مهاجرت کیمیا علیزاده شد، کیست؟ + جزئیات طلاق کیمیا علیزاده از حامد معدنچی

در این مطلب از کولاک نیوز ، توضیحاتی درباره شهین زنی که سبب مهاجرت کیمیا علیزاده شد، و همچنین جزئیات طلاق کیمیا علیزاده از حامد معدنچی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مهاجرت کیمیا علیزاده ، تکواندوکار و تنها بانوی مدال ‌آور ایران در تاریخ المپیک باعث بهت و حیرت تمامی علاقه‌ مندان به ورزش شد! او با هجده سال سن، جوان‌ ترین مدال ‌آور تاریخ ایران در دوره ‌های المپیک است.

طلاق کیمیا علیزاده از حامد معدنچی

کیمیا علیزاده قهرمان تکواندوی ایران که مدال برنز المپیک، نشان ‌های نقره و برنز رقابت ‌های قهرمانی بزرگسالان و مدال طلای نوجوانان جهان در کارنامه او دیده می‌ شود، ناگهان تصمیم به ترک ایران گرفت!

کیمیا علیزاده که به دلیل مصدومیت، فرصت پرچم‌ داری کاروان ورزشی ایران در بازی‌ های آسیایی ۲۰۱۸ میلادی جاکارتا را از دست داده بود، نتوانست در تورنمنت ‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ میلادی توکیو شرکت کند. او موفق نشد در دیدارهای انتخابی تیم ملی تکواندو حضور پیدا کند و در تمام این مدت در کمپ ‌های تمرینی و کلینیک ‌های درمانی در خارج از کشور شرکت می ‌کرد! اما هر بار به ایران باز می‌گشت.

آخرین بار کیمیا علیزاده به هلند رفت و این بار زمان بازگشت او طولانی شد تا اینکه خبر مهاجرت او به میان آمد!

تردیدها درباره بازگشت کیمیا علیزاده وجود داشت، اما او با انتشار نامه ‌ای سرگشاده، رسما خبر مهاجرت خود از ایران را تایید کرد. جملاتی که از سوی کیمیا علیزاده به میان آمد، بسیار عجیب و دور از انتظار بود. او از بی‌ مهری مسئولان و عدم توجه سخن به میان آورد تا بسیاری از کسانی که می‌ خواستند به ‌نوعی رفتن او از ایران را مورد توجیه قرار دهند به این موضوع اذعان داشته باشند که اظهارات کیمیا علیزاده ناعادلانه و غیرمنصفانه بوده است.

طلاق کیمیا علیزاده از حامد معدنچی

بیانیه ‌ای که منتسب به کیمیا علیزاده بود، از سوی بسیاری کارشناسان خارج از ادبیات این ملی‌ پوش تکواندوی ایران تفسیر شد و اقوام و آشنایان علیزاده معتقد بودند او توانایی ندارد چنین جملاتی را تنظیم کند. آن‌ ها بر این باور بودند که این متن توسط شخص دیگری تنظیم و در اختیار کیمیا علیزاده قرار داده شده است و بیشتر نگاه‌ ها به حامد معدنچی ، والیبالیست پیشین تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و شوهر کیمیا علیزاده معطوف شد.

در این میان یکی از بستگان نزدیک کیمیا علیزاده در گفتگوی تلفنی که با واتساپ با او داشته است، از او می ‌پرسد علت مهاجرت وی چه بوده است؟ و چرا کاری کرده است که عامل ناراحتی دوستان گشته و دشمن‌ شاد شده است؟

کیمیا علیزاده در پاسخ به این فامیل نزدیک خود گفته است:

” من در راهی رفته‌ام که دیگر بازگشت ندارد. چند ماه است که شوهرم مدام موضوع رفتن را مطرح می ‌کرد و می ‌گفت آینده حرفه ‌ای من در خارج ایران درخشان ‌تر است. او من رو ابزاری برای خودش می ‌داند و با چند نفر در هلند و کانادا صحبت کرده تا برنامه ‌ریزی فعالیت ‌های ورزشی من و حمایت مالی ما را انجام بدهند. متن بیانیه من رو هم شوهرم به من داد تا منتشر کنم و می‌ دانم کار افرادی است که می ‌خواهند کارهای مهاجرت من را انجام دهند. اگر من نتوانم اینجا موفق شوم قطعا متارکه می ‌کنم و همه چیز را به مردم خواهم گفت. چون شوهرم من را مجبور به ترک ایران کرده و حالا می‌ فهمم هدف از نزدیک شدن و ازدواج با من ساختن آینده‌ خودش بوده است! من نه اینکه الان پشیمان هستم ولی اگر نتوانم موفق شوم حتما به‌جای پشیمانی خودم شوهرم را پشیمان می ‌کنم.

کیمیا علیزاده در ادامه این صحبت از زنی فاسد و ثروتمند بنام شهین نام می ‌برد که از او در قبال پرداخت پول خواسته بود در انتخابات اسفند ۹۸ از لیست انتخاباتی که معرفی می ‌کند، دفاع کند. شهین گفته ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت می ‌کند و نیز گفته سال ۹۴ مبلغ ۵۰ میلیون به مهناز افشار برای حمایت از یک لیست دیگر پرداخت کرده بود!

نکته جالب اینجاست که شهین دست روی هر کدام از سلبریتی ‌ها می ‌گذارد، پس از مدتی به خارج از ایران یا فرار می ‌کنند یا پناهنده می ‌شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا