چهره هاسلبریتی ایرانی

شیوا ابراهیمی بازیگر نقش منیژه زن حنیف در سریال برادر جان کیست ؟

مجله اینترنتی کولاک : شیوا ابراهیمی بازیگر خوش آتیه سینما وتلویزیون ایران است که به تازگی در سریال برادر جان در نقش منیژه همسر پنهانی حنیف  برادر چاووش ایفای نقش نموده است .

در ادامه در رابطه با کارنامه هنری و زندگی شخصی شیوا ابراهیمی بیشتر بخوانید :

منیژه در سریال برادر جان چگونه است ؟

منیژه در سرایل برادر جان زنی رنج دیده است که حالا فکر می کند می تواند با ازدواج پنهانی با حنیف به خوشبختی و آرامش برسد ؛ او مسافر کش است و در یک خانه چهل متری زندگی می کند .

قصه عشق او و حنیف سر دراز دارد  و حالا که چاووش خیال زن دادن برادرش به سرش زده منیژه احساس خطر می کند .

شیوا ابراهیمی به خوبی توانسته است از پس نقش منیژه بربیاید و لحظات ملتهب زندگی او را به تصویر بکشد .

شیوا ابراهیمی (زاده ۲۹ بهمن ۱۳۵۵، شمیرانات) یک بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او در سال ۱۳۷۳ پس از ورود به دانشکده تئاتر فعالیت خود را با بازی در تئاترهای دانشجویی آغاز کرد و اولین کار حرفه‌ای خود را در جلوی دوربین را با سریال «کهنه سوار» در سال ۱۳۷۵ به کارگردانی اکبر خواجویی شروع کرد.

وضعیت تاهل شیوا ابراهیمی :

شیوا ابراهیمی با شخصی بنام بهنام خدایاری سال ها پیش ازدواج کرده و متاهل می باشد. آن ها یک فرزند دختر بنام نفس دارند که در هند متولد شده و الان ۱۶ ساله می باشد.

شیو پیرامون رابطه عاشقانه اش با دخترش می گوید :

رابطه من و نفس شبیه دو دوست صمیمی است و گاهی وقت ها هم مثل دو تا خواهریم و حرف هایمان را خیلی راحت به همدیگه می گوییم و باهم تصمیم می گیریم. نفس در خیلی از کارها با من مشورت می کند ولی در نهایت این نفس است که تصمیم می گیرد.

راستش من بر این باور هستم که در روزگار فعلی باید با نسل امروز بیشتر رابطه رفاقتی داشت و با فرزندان مان دوست باشیم. چون در این حالت بیشتر می توانم به دختر یا پسرمان نزدیک شویم در غیر این صورت ازشون فاصله خواهیم گرفت.

شیوا ابراهیمی اولین فعالیت جدی خود را در سینما با بازی در فیلم مسافر در سال ۱۳۸۰ شروع کرد ولی هنوز مردم او را به خوبی نمی شناختند تا اینکه در سریال جدید سیروس مقدم بنام مدینه بازی کرد او در این سریال نقش یک پرستار را بازی می کر و با بازی در این سریال و بعدش سریال پرده نشین به شهرت رسید.

 

او در سال ۱۳۹۷ در سریال مینو نقش دختری بنام رعنا را به خوبی بازی می کند و انتظار می رود این سریال موجب شهرت بیشتر این بازیگر کاربلد و توانا شود. 

 

کودکی شیو ابراهیمی :

این بازیگر کودکی شیرین و فراموش نشدنی داشته است ، شیوا در پیجش به یاد کودکی های زیبایش عکس زیر را منتشر نمود  و نوشت :

وقتی نخود فرنگیی بیش نبودم،به علت شاغل بودن مامان،خیلی وقتا من و بابا دو تایی می رفتیم پارک..همیشه هم پارک نیاوران..با استخرهای بزرگ و بیدمجنونای از نگاه من غول پیکرش..برای من انتها نداشت..بزرگ بود و قشنگ،یه اصالتی داشت که پارکای دیگه نداشت..

بابام هم همیشه همراهش یه حسی میاورد که شبیه همون پارک بود برام..بابام یه اصالتی داشت که از همون بچگی،نه با واژه،با احساس لمسش می کردم..من،دست کوچیکم رو تو دستای بزرگش جا میدادم و دنبالش راه می رفتم..حس این لحظه ای که توی این عکسه هنوز توی تنمه..

دستم که روی پای باباست،جنس پارچه ی لباسش،پیراهنش و طرح های روش و کفشش با جزییات،لباس یقه دار خودم و صندل های سفید مورد علاقه م و موهای چتری م که سلیقه ی مامان بود و الان میبینم چقدر خوب بوده..می خوام بگم چقدر عجیبه که سالها می گذره و من حس اون لحظات رو مثل لحظه ای قبل به یاد دارم و تصاویر..

تصویر دستهای کوچولوم جلوی چشمم که تلاش می کردن بند صندلم رو ببندن و بابا با همه ی اون بزرگی که در نظر من داشت،جلوی پام زانو میزد و من دستم رو روی سرش می گذاشتم و اون بند کفشها رو میبست..

و همه ی این چیزهایی که می گم،با همه ی نزدیکی،الان دیگه جسمیتی ندارند،نه کفش ها،نه لباس ها،و نه بابا..که تا روز آخر،هر روز،دستهاش رو که “کماکان بزرگ بودند”غرق بوسه کردم.

 

آدرس پیج اینستاگرام شیوا ابراهیمی :

شیوا ابراهیمی روزمرگی هایش را در پیج اینستاگرامی اش منتشر می کند ، اگر مایلید با این بازیگر بیشتر آشنا شوید به صفحه اینستاگرامی اش به آدرس زیر سر بزنید :

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا