چهره هاسلبریتی ایرانی

صبا ایزدپناه بازیگر نقش کژال در سریال نون خ کیست؟ + بیوگرافی و آدرس اینستاگرام

صبا ایزدپناه بازیگر نقش کژال در سریال نون خ کیست؟ همچنین بیوگرافی و آدرس اینستاگرام صبا ایزدپناه به همراه عکس های جدید و اطلاعات تکمیلی یکی از دلایل موفقیت سریال نون خ ۲ وجود سه شخصیت دختر این سریال است که نقش فرزندان نورالدین خانزاده را بازی می‌کنند. در این میان شخصیت کژال از جمله شخصیت‌های دوست‌داشتنی سریال است که نقش او را صبا ایزدپناه بازی می‌کند.

صبا ایزدپناه بازیگر نقش کژال
صبا ایزدپناه بازیگر نقش کژال

صبا ایزدپناه تاکنون در قاب تلویزیون دیده نشده بود اما یک بازیگر حرفه‌ای است که در عرصه تئاتر تجربه‌های زیادی دارد و موفقیت‌های گوناگونی را کسب کرده است.

صبا ایزدپناه متولد دی سال ۱۳۹۶ است. او در تهران به دنیا آمده و از نوجوانی وقتی به بازیگری علاقه‌مند شد تصمیم گرفت این رشته را پی بگیرد به همین دلیل وارد دانشگاه شد تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته بازیگری تئاتر درس خواند.

او تاکنون در نمایش‌های زیادی بازی کرده است. دولوروسا، مدآ، رویای یک نیمه شب، تابستان، سرزمین بادکنک ها و …. بخشی از نمایش‌هایی است او تاکنون در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

موفقیت‌های صبا ایزدپناه در بازیگری شامل موارد زیر می‌شود:

دریافت تندیس و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن برای نمایش «کارخانگی» در بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران در سال۹۶

کسب تندیس و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن برای نمایش «اسارت تن» از جشنواره‌ی شهر در سال۸۸

تقدیر به عنوان بهترین پژوهش گر فرهنگی و آموزشی در جشنواره ی هنرهای نمایشی در سال۸۶

بازیگر نقش کژال در سریال نون.خ تجربه کارگردانی تاتر را هم دارد و علاوه بر این از سال ۱۳۹۶ بازیگری تدریس می‌کند البته نه در دانشگاه بلکه او در دبیرستان سمپاد فرزانگان وابسته به سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان تدریس می‌کند و هنرجویان زیادی دارد.

صبا ایزدپناه هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. او از هر حاشیه‌ای به دور است و از جمله هنرمندانی است که ترجیح می‌دهد توان خود را صرف حرفه‌اش کند و در این زمینه به رشد بیشتری دست یابد.

او تا قبل از بازی در نقش کژال در سریال نون.خ در تلویزیون ظاهر نشده بود و این اولین حضورش نیز موفق بوده است.

آدرس اینستاگرام  صبا ایزدپناه

sabaizadpanah@

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا