چهره هاسلبریتی ایرانی

صحرا فتحی همسر سابق مهدی کوشکی کیست؟ + زندگینامه کامل، سوابق و عکس

صحرا فتحی همسر سابق مهدی کوشکی کیست ؟ به همراه زندگینامه کامل، سوابق و عکس های صحرا فتحی بازیگر و همسر اول مهدی کوشکی در این مطلب بخوانید. صحرا فتحی بازیگر سینما و تلویزیون همسر اول مهدی کوشکی است. این دو چندی قبل از یکدیگر جدا شدند. صحرا فتحی در حال حاضر مجرد است. مهدی کوشکی بازیگر سینما و تلوزیون و همچنین فیلمنامه نویس، ازدواجش را با ریحانه پارسا رسانه ای کرد.

صحرا فتحی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار صحرا فتحی می‌توان به بازیگری در فیلم دکلره، فیلم ولپن اشاره کرد. صحرا فتحی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۰ در فیلم ولپن به کارگردانی مهدی کوشکی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم دکلره، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای صحرا فتحی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سجاد باقری، ستاره پسیانی، حسین خدا رحمی و ماهان خورشیدی را تجربه کرد.

صحرا فتحی در سال ۱۳۹۱ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم صحرا فتحی در این سال، بازیگری در فیلم دکلره به کارگردانی مهدی کوشکی محسوب می‌شود.

صحرا فتحی همسر سابق مهدی کوشکی کیست
صحرا فتحی همسر سابق مهدی کوشکی کیست

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی صحرا فتحی بازی در فیلم دکلره بوده است. صحرا فتحی سال ۱۳۹۱ فیلم دکلره نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با مهدی کوشکی همکاری داشته است. صحرا فتحی توانست با بازی در فیلم دکلره تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهدی کوشکی، لیلی رشیدی و آوا شریفی بر تجارب او افزود.

با اینکه صحرا فتحی را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. صحرا فتحی علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر صحرا فتحی در حرفه‌ی کارگردان، فیلم آوازه خان تاس است.

در این سال‌ها صحرا فتحی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران مهدی کوشکی با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با صحرا فتحی داشته است.

اینستاگرام صحرا فتحی

instagram.com/sahrafathi

عکس های صحرا فتحی

 

صحرا فتحی همسر سابق مهدی کوشکی
صحرا فتحی همسر سابق مهدی کوشکی
صحرا فتحی
صحرا فتحی


همچنین بخوانید:

مهدی کوشکی همسر ریحانه پارسا کیست ؟ + بیوگرافی

شوخی های شبکه های اجتماعی با ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

عکس های مراسم ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی


 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا