تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

صدا پیشه گان مجموعه عروسکی مدرسه دوستان + زمان دقیق پخش و تکرار

مجله اینترنتی کولاک: مجموعه عروسکی مدرسه دوستان جدیدترین اثر مرضیه برومند خالق مجموعه به یاد ماندنی مدرسه موش هاست. ظاهرا رویکرد جدید سیما ادامه ساخت برنام های موفق گذشته است و در این راستا کار ساخت مدرسه دوستان آغتز شده است.

مجموعه عروسکی مدرسه دوستان
مجموعه عروسکی مدرسه دوستان

بیشتر بخوانید:

جزئیات ساخت برنامه عروسکی مدرسه دوستان کاری از مرضیه برومند


وقتی نام مرضیه برومند به زبان می‌آید، ناخودآگاه در ذهن هر فردی یک عالم عروسک شکل می‌گیرد، عروسک‌هایی که هر کدام دوست داشتنی هستند و کلی خاطرات کودکی‌مان در دل آنها نهفته است. تعدادی از این عروسک‌ها هم موش‌های بانمکی بودند که هرکدام ویژگی‌های خاص خودشان را داشتند.

یکی تپل بود و همیشه گردو به دست و دیگری نارنجی بود و بسیار زودرنج و حساس. خلاصه در طول این سال‌ها برومند در کنار عروسک‌های رنگارنگ و قصه‌های شیرین، موش‌های زیادی هم برای ما خلق کرده که هر کدام شیرین و دوست‌داشتنی بودند. حال قرار است دوباره برومند به شبکه یک برگردد و با یک مجموعه دوست‌داشتنی دیگر به نام مدرسه دوستان، لحظات شیرینی را برای کودکان و حتی بزرگ‌ترها رقم بزند.

مدیر شبکه یک هم اعلام کرد که با مرضیه برومند به توافق رسیدند تا با ساخت مجموعه مدرسه دوستان، برنامه‌های عروسکی شبکه یک احیا شود. وی ادامه داد: برای بازگشت گروه کودک نیازمند برنامه‌های برند هستیم و ابتدا باید از احیای برنامه‌ها شروع کنیم تا بعد به احیای گروه کودک در شبکه برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا