سرگرمی

طالع بینی و فال روز دوشنبه ۵ اسفند ۹۸ | فال روزانه متولدین ماه ها

در این مطلب درباره فال روز دوشنبه ۵ اسفند ۹۸ نوشته ایم. فال گرفتن و فال بینی از دیرباز مورد توجه بسیاری بوده است. در فال گرفتن برخلاف طالع بینی که جنبه علمی دارد، بخش سرگرمی و فان بسیار پر رنگ تر است. بسیاری از علاقه مندان به فال گیری می دانند این مقوله نمی تواند چندان جدی و محوری برای تصمیمات آینده باشد. ضمن تبریک و آرزوی شادی برای تمامی متولدین امروز، همه مخاطبان این مطلب را دعوت به مطالعه فال روز تولد و فال متولدین ماه ها می کنیم.

فال روز دوشنبه 5 اسفند 98
فال روز دوشنبه ۵ اسفند ۹۸

فال ۵ اسفند ۱۳۹۸ برای متولدین فروردین

متن فال:
پیش از اینکه حرف بزنید حتما به آن فکر کنید. بدون فکر هیچ قولی ندهید یا حتی حرف های ساده را هم به زبان نیاورید. شما به طور ذاتی دوست دارید دیگران را جذب خود کنید. اما با حرف زدن نمی توانید این کار را انجام دهید. ممکن است کارهایی انجام دهید یا حرف هایی بزنید که نتیجه خوبی نداشته باشد یا اثرات منفی آن به خودتان باز گردد. بهتر است خیلی در مورد سوال های ذهنی خود با اطرافیان حرف نزنید و اگر مساله ای دارید، با مطالعه و تحقیق آن را برطرف کنید نه با مشورت!

فال ۵ اسفند ۱۳۹۸ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:
ممکن است شما دوست داشته باشید که رویه خود را تغییر داده و از زندگی‌تان لذت ببرید، اما به نظر می‌رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی کنید که با توجه به برنامه‌هایتان پیش بروید، اما اگر به نقطه‌ای رسیدید که فکر کردید نباید تا اینجا پیش روی می‌کردید نگرانی به خود راه ندهید. فقط چند نفس عمیق کشیده و مرزهایی را که برای خودتان تعیین کرده‌اید را به دیگران نیز بگویید تا از راهی که شما برگزیده‌اید متعجب نشوند.

فال ۵ اسفند ۱۳۹۸ برای متولدین خرداد

متن فال:
شما به تازگی صحبت‌های خود را نسنجیده و بدون فکر بیان می‌کنید، اول به سخنانی که در رابطه با دیگران می‌خواهید بر زبان بیاورید فکر کنید و سپس آنها را ابراز کنید. در رابطه با پیشنهادهایی که در زمینه اجتماعی و یا حتی شخصی به شما می‌شود کمی‌سریع تر تصمیم گیری کنید، زیرا با تامل زیاد در رابطه با هر موضوعی تنها فرصت‌های طلایی زندگی‌تان را از دست می‌دهید. توصیه می‌کنیم خود را عادت دهید که تصمیم گیری‌هایتان را به تعجیل بیاندازید، زیرا هر روز و همیشه برای شما پیش نهادهای عالی و خوبی وجود ندارد پس از هر فرصتی نهایت استفاده را ببرید.~

فال ۵ اسفند ۱۳۹۸ برای متولدین تیر

متن فال:
اگر شما در طول هفته بیشتر از آن حدی که خودتان می‌خواسته‌اید کار کرده باشید، در آخر هفته به دنبال فرصتی برای استراحت کردن می‌گردید. متأسفانه وظایف شما همه بخشهای زندگی شما را تحت پوشش قرار می‌دهند. شما مجبورید که به قولهایی که داده‌اید عمل کنید، اما خوشبختانه در حالیکه ونوس وارد نهمین خانه شما می‌شود شما قادر خواهید شد وقت خالی برای تفریح کردن پیدا کنید. همه توجه‌تان را صرف تفریح کردن نکنید، برای اینکه هنوز کارهایی برای انجام دادن دارید.

فال ۵ اسفند ۱۳۹۸ برای متولدین مرداد

متن فال:
اغلب وسوسه می شوید که یک برنامه جدید برای رژیم غذایی و یا تمرین های ورزشی انتخاب کنید. امروز احتمالا بیشتر مطمئن هستید که از زندگی خود چه می خواهید و می دانید که هنوز زمان ایجاد یک تغییر بخصوص در زندگی تان فرا نرسیده است. هیچ کدام از تئوری های دنیا اکنون نمی تواند به شما کمک کند به خاطر اینکه شما به اندازه کافی می دانید. هر مسیر مستقیمی راکه انتخاب کنید احتمالا منجر به پیشرفت اساسی در شرایط فیزیکی تان می شود؛ پس صبر نکنید تا زمان مناسب فرا برسد!~

فال ۵ اسفند ۱۳۹۸ برای متولدین شهریور

متن فال:
در حالی که ماه در یازدهمین خانه شما قرار گرفته است که مربوط به روابطتان با دوستانتان است، در روزهای آینده نیز فعالیتهای اجتماعی شما نسبت به قبل زیادتر می‌شود. شما دوست دارید که یک کار گروهی را شروع کنید یا خودتان را کاملاً درگیر یک پروژه کنید. از زیاد کار کردن نترسید، فقط با خودتان عهد کنید که حتماً تفریح را هم وارد برنامه روزانه خود کنید.~

فال ۵ اسفند ۱۳۹۸ برای متولدین مهر

متن فال:
امروز آن قدرها هم که فکر می کنید منطقی نیستید. عقل و منطق تان تحت تأثیر رویاهایی که در سر دارید قرار گرفته اند و ممکن است خودتان اصلاً متوجه این وضعیت نباشید. ممکن است دیگران را آن طوری که واقعاً هستند نبینید، بلکه طوری تصورشان کنید که خودتان دوست دارید. بهتر است قبل از این که وارد یک رابطه ی ناپایدار شوید همه چیز را خوب بررسی کنید. تنها راهی که برای رسیدن به تعادل وجود دارد این است که واقع گرایانه با دیگران ارتباط برقرار کنید.

فال ۵ اسفند ۱۳۹۸ برای متولدین آبان

متن فال:
ممکن است فکر کنید که اگر بخواهید امروز به اهداف تان برسید مجبور هستید تا احساسات خود را سرکوب کنید. اما انتخاب دیگری نیز وجود دارد برای اینکه شما شما را از اشتباه برهاند. شما می توانید قلب خود را کاملا باز نگاه دارید و زمانیکه درباره رفتار تغییر یافته خود ساکت هستید می توانید همه جوانب و سفر ماورائی را بسنجید و این می تواند راه حل جایگزین مناسبی باشد.

فال روز دوشنبه 5 اسفند 98
فال روز دوشنبه ۵ اسفند ۹۸

فال ۵ اسفند ۱۳۹۸ برای متولدین آذر

متن فال:
در خانه کارهای زیادی دارید که ملزم به انجام آنها هستید اما علاقه ای به شروع کار ندارید. اما شما می‌دانید که این تنبلی تمام چیزهایی که امروز می‌خواهید به آنها برسید را به تعویق می‌اندازد. حتی اگر باید به این تنبلی خود غلبه کنید مسئولیت‌هایی را که در خانه دارید را به جای به تاخیر انداختن انجام دهید و به جای اینکه فقط درباره وظایف تان صحبت کنید آنها را انجام دهید. آغاز کردن کار آسان نیست اما زمانیکه کار را شروع کردید احساس خوب و مثبتی در رابطه با خودتان خواهید داشت.~

فال ۵ اسفند ۱۳۹۸ برای متولدین دی

متن فال:
اگر تازگی‌ها به هیجان و احساسات خود اجازه داده‌اید که کاری خارج از شخصیت و افکارتان انجام دهد حالا زمان صبر کردن است. شما احساس عدم تعادل را دوست ندارید به خاطر اینکه ممکن است شتاب زده فکر کنید و دست به عمل بزنید. با وجود اینکه ممکن است اهداف شما قابل تحسین باشند بهتر است که امروز را دوباره بررسی کنید. در روزهای آینده پیشرفت کردن برای شما خیلی آسان است اگر موقعیت کنونی خود را دوباره ارزیابی کرده باشید.~

فال ۵ اسفند ۱۳۹۸ برای متولدین بهمن

متن فال:
به فکر اثبات کردن تواناییهایتان نباشید. درسی که از این موضوع می‌توانید بگیرید این است که می‌توانید توانایی‌هایتان را بیشتر کرده و بیشتر هم نتیجه بگیرید، درحالیکه انعطاف پذیر بودن کمکتان می‌کند که روز بهتری داشته باشید.

فال ۵ اسفند ۱۳۹۸ برای متولدین اسفند

متن فال:
خیلی مواقع دیگران تصور می کنند شما نمی توانید به طور یقین تصمیم گیری کنید. اما امروز خوشبختانه در این امر مشکلی نخواهید داشت. به خوبی به مسایل کنار می آیید و می توانید همه جوانب آن را ببینید و برای آنها راهکار پیدا کنید. توان شما برای همکاری با دیگران زیاد است و به واسطه درک خوبی که از آنها و موقعیتشان دارید، می توانید حتی کمک حال آنها نیز باشید. از اینکه کار و تفریح را با هم یکی کنید، هیچ هراسی نداشته باشید. بد نیست به فضای کار خود کمی شادی ببخشید.


⇐ برای دیدن موارد بیشتر در خصوص فال به لینک برچسب های فال و طالع بینی و همچنین فال روزانه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا