سریالسریال‌ایرانی

طراح صحنه سریال خواب زده چطور فوت کرد؟+ علت آتش سوزی

وحید جعفری طرح صحنه سریال خواب زده به دلیل سوختگی شدید درگذشت. الهام غفوری تهیه‌کننده سریال خواب‌ زده خبر درگذشت مهدی جعفری طراح صحنه‌ای که روز گذشته سوخته بود را تأیید کرد و گفت: مراسم تشییع هنوز مشخص نیست.

طراح صحنه سریال خواب زده
طراح صحنه سریال خواب زده

روز گذشته مهدی جعفری طراح صحنه جوان تلویزیون کشورمان به دلیل آتش سوزی در محل تصویربرداری سریال نمایش خانگی«خواب زده دچار ۸۵ درصد سوختگی شد و بلافاصله به بیمارستانی در کرج منتقل شد؛ جعفری در کما دوام نیاورد و صبح امروز درگذشت.

غفوری روز گذشته درباره نحوه آتش سوزی در پشت صحنه سریال گفته بود: کار ما در آن لوکیشنی که وحید جعفری دچار سوختگی شد، تمام شده بود و همه عوامل به خانه‌های خود رفته بودند. آن لوکیشن باید برای فیلمبرداری بعدی آماده می‌شد.

وی ادامه داد: همه گروه بیرون آمده بودند و نمی‌دانم چطور شده که وحید جعفری دوباره به لوکیشن بازگشته است اما ما احتمال می‌دهیم در آن لوکیشن گاز پیچیده و او دچار سوختگی شده است.

به گزارش مهر، غفوری بیان کرد: وحید جعفری دچار سوختگی شدید شد و به‌تازگی به ما خبر دادند که او به کما رفته است. حال همه ما از این اتفاق ناگوار بسیار بد است چرا که او یک جوان خوب و همکار درجه یک بود.

این تهیه‌کننده در پایان اظهار کرد: پروژه متوقف شده و منتظر نتیجه پیگیری روند درمان او هستیم. کاش سوختگی او در حدی بود که ما می‌توانستیم کارهای درمان او را پیگیری کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا