چهره هاسلبریتی خارجی

عادات غذایی خانواده مشهور کارداشیان

ترجمه: پردیس کیانی ، اختصاصی مجله اینترنتی کولاک

رابطه خواهران کارداشیان و جنر و البته ماجرای زندگی شان کمی پیچیده است. کریس، مادر خانواده ابتدا با رابرت کارداشیان ازدواج کرد و از او صاحب چهار فرزند به نام ها کورتنی، کیم، کلوئی و یک پسر به نام راب شد سپس از رابرت طلاق گرفته و با بروس جنر ازدواج کرد. او و بروس صاحب دو دختر به نام های کندال و کایلی شدند که آن دو نیز از سلبریتی های مطرح این روزها به شمار می روند. چند سال بعد کریس از بروس جدا شد و بروس اعلام کرد که ترنس است و خود را در قالب یک زن می بیند همچنین نام خود را به کیتلین جنر تغییر داد. همانطور که گفتیم قضیه به شدت پیچیده است. به هرحال این مادر و ۵ دخترش اکنون در همه جا دیده می شوند طرفداران زیادی هم دارند.

خواهران کارداشیان

چه خواهران کارداشیان و جنر را دوست داشته باشید و چه از آنها متنفر باشید آنها یک حسن بزرگ دارند و آن این است که واقعیت زندگی شان را بی کم و کاست به مردم نشان می دهند و در واقع ظاهر سازی نمی کنند. آنها به واسطه شهرت شان تجارت بزرگی در صنعت زیبایی دست و پا کرده اند و توجه جمعی آمریکایی ها به این خانواده در همه جا بسیار زیاد است. بنابراین کاملا طبیعیست که درباره جزئیات زندگی آنها کنجکاو باشیم و از آنجا که اندام خاصشان بسیار مورد توجه است شاید دوست داشته باشید درباره عادات غذایی شان بیشتر بدانید.

خوشبختانه این خانواده معروف بسیاری از اسرارشان را به اشتراک می گذارند. امروز می خواهیم درباره عادات غذا خوردن خواهران کارداشیان و خواهران ناتنی شان یعنی جنرها صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

 

۱- اهمیت صبحانه

شاید هیچکس به اندازه خواهران کارداشیان و جنر بر اهمیت صبحانه حساس نباشد. آنها به طور مداوم در حال فعالیت هستند و به تغذیه مناسب برای شروع روز نیاز دارند تا انرژی لازم را داشته باشند. برای خواهران کارداشیان و جنر بسیار مهم است که صبحانه شان سالم و ساده باشد. با اینکه حتی مردم عادی هم چندان وقت زیادی برای خوردن صبحانه نمی گذارند اما کایلی که کوچکترین خواهر است، این مشکل را برای خود حل کرده است. او در وبسایت خود مطلبی تحت عنوان “صبحانه قهرمان من” گذاشته و دستور خوشمزه ترین صبحانه ها را آنجا قرار داده است. سوسیس ترکی، برنج پخته شده و تخم مرغ را همیشه در یخچال نگه می دارد و تهیه یک صبحانه کامل برای او تنها ۱۵ دقیقه وقت می گیرد.

 

۲- شیک پروتئین

زمانی کلوئی کارداشیان که جوان ترین خواهر کارداشیان محسوب می شود، به زیبایی خاصش شهرت داشت. او فاش کرد که همیشه شیک پروتئین دست ساز مصرف می کند که حاوی پروتئین، کره بادام و میوه انتخابی اش به علاوه یخ و آب است. تهیه این نوع شیک ها که هم خوشمزه و هم مقوی هستند کار چندان پیچیده ای نیست و دستور عجیب و غریبی ندارد پس شما هم می توانید به راحتی انواع آن ها را امتحان کنید.

۳- آب، آب و همیشه آب

همه می دانند که آب برای سلامتی ضروریست اما همه نمی دانند چه کنند تا از طعم و مزه آن لذت ببرند. خوشبختانه کلوئی کارداشیان راه حلی برای این موضوع پیدا کرده تا نوشیدن آب هم برایش وسوسه انگیز باشد. او در سال ۲۰۱۵ در پستی در فیسبوک اعلام کرد بدنش باید هیدراته شود اما این کار برایش خسته کننده است. او خاطر نشان کرد که باید ۵ تا ۶ لیتر آب در طول روز بنوشد و این برایش سخت است بنابراین در لیوان آب مقداری میوه یا سبزیجات می ریزد. کورتنی کارداشیان، خواهر ارشد کارداشیان ها هم گفت که همیشه لیمو، نعناع یا زنجبیل به آب سرد اضافه می کند تا طعم دلپذیری را تجربه کند و نتیجه این است که مقدار بیشتری آب در طول روز می نوشد.

خواهران کارداشیان

۴- ناهار خانم ها

این خواهران مشهور همیشه در وعده ناهار سالاد را انتخاب می کنند و حتی کیم که معروف ترین خواهر است در سال ۲۰۱۷ در وبلاگش دستور تهیه چند سالاد از جمله سالاد مرغ چینی و سالاد آووکادو را در اختیار طرفدارانش قرار داد. آنها حتی سالادهایی از رستوران ها را به طرفداران شان معرفی کرده و خود نیز این سالادها را سفارش می دهند.

۵- رعایت اعتدال در همه چیز

کیم کارداشیان در خیلی از مسائل معروف است اما معروف ترین نکته او، فرم اندامش است. مربی او می گوید: کیم تمرکز ویژه ای بر هدفش دارد اما اعتدال را هم رعایت می کند یعنی مانند هر انسان دیگری، هوس خوردن پیتزا، مرغ سوخاری و شکلات هم به سرش می زند و مشکلی هم با خوردن آنها ندارد.

۶- خوردن سیب در طول روز

شما حتما درباره مصرف روزانه سیب شنیده اید اما آیا این قضیه، پشتوانه علمی دارد؟ کورتنی کارداشیان در برنامه تلویزیونی به بینندگانش اعلام کرد که ۲۰ دقیقه پس از صرف صبحانه، ۱ قاشق غذاخوری سرکه سیب ارگانیک  بخورند. او گفت که این کار مزایای فراوانی برای سلامتی و پوست و مو دارد. اگر علاقه ای به خوردن سرکه ندارید، کورتنی پیشنهاد کرد که به جای آن برگه سیب را جایگزین کنید.

۷- مرغ سوخاری برای شام

کلوئی کارداشیان در ماه مارس ۲۰۱۸ هنگامی که باردار و حسابی گرسنه بود عکسی از خود در حال خوردن مرغ سوخاری منتشر کرد. او گفت که در رژیم غذایی بارداری اش مرغ هم می خورد و احساس گناه هم بابت آن ندارد. نیازی نیست برای خوردن به خصوص در هنگام بارداری احساس گناه کنید زیرا بارداری یکی از بهترین حالات طبیعی انسان است و باید از آن لذت ببرید.

۸- غذاهای راحت

کریس کارداشیان-جنر، مادر خانواده یک کتاب آشپزی در سال ۲۰۱۴ منتشر کرد که شما می توانید با خواندن آن به غذاهای مورد علاقه این خانواده پر حاشیه پی ببرید. کریس حتی در این کتاب دستور یک سوپ مرغ برای درمان سرماخوردگی ارائه داده و گفته شده که کندال، کایلی و راب همیشه وقتی مریض بودند این سوپ را درخواست می کردند.

 

چه خواهران کارداشیان و جنر را دوست داشته باشید و چه از آنها متنفر باشید آنها یک حسن بزرگ دارند و آن این است که واقعیت زندگی شان را بی کم و کاست به مردم نشان می دهند و در واقع ظاهر سازی نمی کنند.

منبع : thelist

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا