سبک زندگی

عاشق خواهرم شدم چه کنم؟

سلام نمیدونم پرشس این سوال صحیح باشه یا نه ؟ ولی تورو خدا کمکم کنید من پسر ۲۴ ساله ای هستم که یک خواهر ۲۳ ساله دارم . . . من عاشق خواهر خودم شدم . دخترهای غریبه هیچ جذابیتی برام ندارن هر چند خیلی هم زیبا باشند . خواهرم زیباترین دختری هستش که تو دنیا میشناسم وهمش فکر میکنم کاش راهی بود تا میتونستم باهاش ازدواج بکنم و بچه دار بشیم . راستش آرزوم اینه که خواهرم , مادر بچه هام باشه . . . من واقعا عاشق خواهرم هستم

 

 

سلام.پرسشگر محترم حتما بهتر از ما می دانید این حس نسبت به خواهر یک انحراف در مسیر امور عاطفی و جنسی شما می باشد وباید برای درمان آن اقدام جدی انجام دهید لذا حتما مشاوره حضوری بروید. مدیریت بر خود و نیز تحت کنترل داشتن کشور تن، فضیلت قابل توجهی است که باید برای آن زحمت کشید.

ما فرار از نیاز را جایز نمی دانیم، مقابله و مواجهه درست با نیاز راه درست است . تحریک کردن نیاز را نیز غلط می دانیم.شهوت و نیاز جنسی و روحی را نباید تعطیل کرد و نیز نباید تحریک کرد؛بلکه باید شهوت را تعدیل کرد و پاسخ مناسب داد البته در زمان مناسب.

حریم و حدودها باید رعایت شود.برای خود ارزش قائل باشید.زندگی فقط دوست داشتن نیست، واقعیات زندگی را نیز باید دید، یکی از واقعیات زندگی این است که خواهر و برادر نمی توانند با هم ازدواج کنند. راههای مختلفی برای کنترل نفس و مهار شهوت وجود دارد به برخی از آنها اشاره می شود: پرهیز از تحریکات،بیکار نبودن، افزایش اشتغال ذهنی و جسمی، برنامه ریزی و هدفمند شدن زندگی، ورزش و فعالیت سالم،معاشرت درست،دوستان خوب،هرکس را لایق دیدن ندانستن و برای خود ارزش قائل شدن،یاد مرگ،یاد خدا،یاد اثرات سوء گناه،تفکر درعقوبت های خدا،تفکر درباره عکس العمل رفتار در دنیا،پرهیز از دوستان بد و… برای کمک به کنترل چشم و دیگر اعضاء و مدیریت بر خویش مفید است.

زندگی فقط دوست داشتن نیست،ازدواج فقط یک امرشخصی و هوس فردی نیست بلکه یک کار اجتماعی عاطفی است.آیا این حس شما با غیرت و فطرت شما تناسب دارد؟ آیا حس نمی کنید برای درمان این حالت باید جدی تر پیگیری کنید و اقدام نمایید؟ لذا حتما با یک روانپزشک متخصص در ارتباط باشید./مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا