سینماسینمای‌جهان

عامر خان فیلم هالیوودی «Forrest Gump» را بازسازی می‌کند

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی : عامر خان بازیگر کمال طلب بالیوود، در روز تولدش اعلام کرد که قرار است در فیلم جدیدی ایفای نقش کند که کار تولید آن را خودش انجام می‌دهد. این فیلم نسخه بازسازی شده فیلم هالیوودی به نام «Forrest Gump» است.

عامر خان نقش اصلی این فیلم را ایفا خواهد کرد و عوامل سازنده این فیلم به طور رسمی اعلام کرده‌اند که کرینا کاپور نقش مقابل وی را ایفا می‌کند. یک منبع خبری نزدیک به کرینا کاپور هم اعلام کرده است که بازی در این فیلم جزء برنامه‌های کرینا در آینده نزدیک است و او به زودی این خبر را به طور رسمی اعلام خواهد کرد.

آتول کولکارانی نویسنده این فیلم و ادویت چاندان کارگران کار خواهند بود. گروه سازنده فیلم کریسمس سال ۲۰۲۰ میلادی را به عنوان تاریخ اکران این فیلم اعلام کرده‌اند. بعد از دو فیلم «سه احمق» و «تلاش» این سومین همکاری مشترک کرینا کاپور خان و عامر خان خواهد بود. فیلم «سه احمق» یکی از رکوردسازترین، پرفروش‌ترین و ماندگارترین آثار تاریخ سینمای هند محسوب می‌شود.

عامر خان سال گذشته فیلم «تاگز آو هندوستان» را در اکران داشت که متاسفانه در گیشه شسکت خورد. این فیلم تاریخی که با بودجه‌ای نسبتا سنگین ساخته شده بود چهره‌های فاخر دیگری همچون آمیتاب بچن، کاترینا کایف را در گروه کاستینگ خود داشت.

کارینا کاپور نیز که بعد از تولد فرزندش تیمور علی خان کم کار شد و چند سال از پرده سینما دور بوده با فیلم «خبر خوب» با بازی در مقابل اکشی کمار فعالیت سینمایی خود را از سر گرفت. با قرارداد بستن در کارهای دیگری همچون «تخت» ساخته کارن جوهر و این فیلم مقابل عامر خان به نظر می‌رسد که کرینا کاپور فصل تازه و پرکاری را استارت زده است. البته طی دو سه سال گذشته کرینا دور از دید رسانه‌ها نبوده، یکی از بازیگرانی است که در فضای مجازی حضور پررنگی دارد و عکس های خانوادگی او از تعطیلات خارجی همراه همسرش سیف علی خان و پسرش، تیمور، عکس های او در باشگاه و… به کرات منتشر می‌شود. کرینا که بعد از تولد فرزندش اضافه وزن داشت با ورزش و برنامه غذایی مناسب توانست در کمترین زمان دوباره تناسب اندام خود را بدست بیاورد و آماده ورود دوباره به سینما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا