تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

علت اختلاف کریم بوستان و چاووش در سریال برادر جان

مجله اینترنتی کولاک : سریال برادر جان به قلم  سعید نعمت الله این شب ها از شبکه سه سیما پخش می شود ، برادر جان ساعت طلایی پخش را در اختیار دارد و اکثر بینندگان شبکه ترجیح می دهند پس از بازکردن روزه شان سر سفره افطار به تماشای این سریال بنشینند .

یک از قصه های پر از گره در برادر جان ماجرای اختلاف قدمیمی چاووش و کریم بوستان است ؛ این دو کارکتر از همان قسمت های ابتدایی باهم جدل داشتند و اکنون پس از گذشت حدود هفت قسمت این کشمکش ها ادامه دارد .

در سال های دور حدود بیست سال پیش پدر چاووش پولی از کریم بوستان برای شرکت می گیرد و از صدقه سری همین پول به کسب و کارش رونق می دهد و و خانه زندگی برای خودش می سازد.

حالا پس از مرگش سروکله کریم بوستان پیدا شده و طلب پولش می کند ، چاووش ادعای اورا تکذیب می کند …

در ادامه سکانسی تماشایی با بازی حسام منظور  را مشاهده کنید ، در سکانس زیر چاووش با گفتتن جمله : (- اگه کریم بوستانُ دور نزده بودم که الان جفتمون نون‌خور پسرش بودیم…) پرده از راز چندین ساله برمی دارد .

 

چاووش برای برگرداندن چک کریم بوستان به منزل آنها میرود و از او میخواهد که چک را پس بگیرد؛چاووش از او میخواهد تا مبلغی به او بگوید،و با گرفتن آن پول،به دعوا پایان بدهد.کریم بوستان قبول نمیکند و میگوید زمانی به دعوا پایان میدهد که چاووش اعتراف کند،حق او را بالا کشیده است.ستار حرفهای آنها را میشنود.

زن حنیف از او میخواهد تا زودتر ازدواجشان را به چاووش و بقیه بگوید ؛ ستار به پیش چاووش میرود و از او چک میگیرد…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا