اخبار داغ

علت بازداشت کارگران کارخانه نیشکر هفت تپه و ماجرای اعتصاب آنها چیست؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

علت بازداشت کارگران کارخانه نیشکر هفت تپه و ماجرای اعتصاب آنها چیست؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

اعتصاب کارگران هفت تپه در نهایت منجر به درگیری آنها با نیروهای امنیتی و بازداشت چند نفر از آنها انجامیده است. بر اساس اخبار منتشره در برخی شبکه های اجتماعی اعتصاب همچنان ادامه دارد و کارگران خواهان آزادی بازداشت شدگان هستند.

سید راضی نوری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به اخبار منتشر شده درمورد بازداشت تعدادی از کارگران کارخانه نیشکر هفت تپه اعلام کرد: اخباری در رابطه با بازداشت این کارگران شنیدم و موضوع را از طریق مجموعه فرمانداری و دیگر مسئولان منطقه پیگیری کردم.

وی افزود: طبیعتا هر انسان عاقلی بازداشت کارگرانی را که به دنبال نان شب خود هستند، مردود می‌داند اما اگر کسی نظم محیط کار را برهم زده باشد یا با محوریت مسائل غیرمعیشتی دست به اغتشاش بزند، برخورد با آنها ناگزیر خواهد بود.

نماینده اصولگرای شوش در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با این حال آنچه مسلم است نباید در دولت جمهوری اسلامی ایران کارگران به خاطر اعتراض به وضعیت معیشتی بازداشت شوند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در پاسخ به پرسشی درباره علت بازداشت این کارگران گفت: بازداشت این کارگران چه ازسوی دادستانی صورت گرفته باشد، چه از جانب شورای تامین و فرمانداری صرفا در راستای برقراری نظم و انضباط در منطقه بوده و اگر اعتراض‌ها به خاطر مطالبات معیشتی باشد، حتما به زودی مشکل بازداشت‌ها مرتفع خواهد شد.

وی افزود: طبیعتا بازداشت کارگران اگر نظم و امنیت را برهم نزده باشند و صرفا به خاطر وضع نامساعد معیشتی اعتراض کرده باشند، جایی در نظام اسلامی ندارد.

نوری در پایان با تاکید بر پیگیری این موضوع، گفت: درصورتی که برخوردی نادرست صورت گرفته باشد و کارگران به خاطر اعتراض به وضع معیشتی شان بازداشت شده باشند، به مسئولان تذکرهای لازم را خواهیم داد.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

علت بازداشت کارگران کارخانه نیشکر هفت تپه و ماجرای اعتصاب آنها چیست؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا