تلویزیون

علت توقف پخش برنامه استند‌آپ‌ شو رامبد جوان در شبکه خانگی

چرا استندآپ شو رامبد جوان اجازه پخش پیدا نکرد؟ همچنین علت توقف پخش برنامه استند‌آپ‌ شو رامبد جوان در شبکه خانگی به همراه اطلاعات تکمیلی در اینجا. رامبد جوان کارگردان و بازیگر نام اشنای سینما و تلویزیون در روزهایی که پخش خندوانه متوقف شده، سعی و تلاش زیادی برای تولید برنامه استندآپ شو کرد اما این برنامه هیچگاه پخش نشد و ظاهرا قرار بر پخش آن نیست.

برنامه استند‌آپ‌ شو رامبد جوان
برنامه استند‌آپ‌ شو رامبد جوان

“استند‌آپ‌شو” رامبد جوان برنامه‌ای که جوان قرار بود در شبکه نمایش خانگی تولید و پخش کند. جوان که با ۶ فصل “خندوانه” در تلویزیون حضور یافت موفق شد در ادامه فعالیت خود با ارائه فراخوان از صفحه مجازی خود، برنامه “استندآپ‌شو” را تهیه کند. قسمت اول این برنامه نیز با حامی همیشگی‌اش ساخته شده اما نتوانسته مجوزهای لازم را بگیرد که در این زمینه ساترا اعلام کرده که اقدام از سوی این سازمان نبوده است.

در همین خصوص ساترا عنوان کرده که توقف تولید و پخش برنامه “ام‌شو” با این سازمان بوده اما توقف “استندآپ‌شو” رامبد جوان و برنامه جدید عادل فردوسی‌پور کار چه کسی بوده است؟ دو برنامه شبکه نمایش خانگی که روی نت منتشر می‌شدند، با ممیزی روبه‌رو شدند.

روابط عمومی ساترا (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر) عنوان کرده که توقف تولید و پخش برنامه “ام‌شو” با این سازمان بوده اما توقف “استندآپ‌شو” رامبد جوان و برنامه جدید عادل فردوسی‌پور براساس تصمیمات ساترا نبوده و اطلاعی از آن ندارد.

به گزارش همشهری، “ام‌شو” برنامه‌ای با اجرا و کارگردانی مجید صالحی و همکاری سامان احتشامی و جواد خواجوی است که شنبه‌ها ساعت۲۱ به شکل زنده از صفحه اینستاگرامی برنامه پخش و روز بعد نسخه کامل آن در پلتفرم‌های مختلف از نماوا تا آپارات و یوتیوب عرضه می‌شود. از این برنامه تا‌کنون ۱۰قسمت پخش شده و بعد از برنامه‌ای که اکبر عبدی در آن حضور داشت، “ام‌شو” برای پخش دیگر مجوز نگرفت و با توجه به جذب حامی مالی متوقف شده است.

پخش این برنامه از پلتفرم‌ها با ممانعت ساترا روبه‌رو و گفته شده قسمت دهم “ام‌شو” با وجود اعمال اصلاحیه‌های مورد نظر این سازمان، روی پلتفرم نماوا قرار نگرفته و در نتیجه قسمت جدید برنامه شب گذشته پخش نشده است.

روابط عمومی‌ سازمان ساترا درباره پیگیری توقف این برنامه به همشهری می‌گوید: “این برنامه اشکالات محتوایی داشته و خواسته شده که این اشکال‌ها رفع شود و در پلتفرم قرار گیرد اما این کار صورت نگرفته است. به‌دلیل همین مشکلات محتوایی و عدم‌اصلاح آن، پخش آن متوقف شده است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا