چهره هاسلبریتی خارجی

علت جدایی آل پاچینو و میتال دوهان چه بود؟ + جزئیات طلاق

در این مطلب از علت جدایی آل پاچینو و میتال دوهان نوشته ایم. آل پاچینو و دوهان که چندی قبل با سر و صدای فراوان با یکدیگر نامزد کرده بودند حالا از هم جدا شده و علیه یکدیگر در رسانه ها مصاحبه می کنند!

علت جدایی آل پاچینو و میتال دوهان
علت جدایی آل پاچینو و میتال دوهان

‏میتال دوهان در مورد علت جداییش گفته که آل پاچینو اصلا دوست نداشت پولهایش را خرج کنم. او گفته: من اخیرا بگو مگویی با ال داشتم و مجبور شدم اورا ترک کنم! دوهان ادامه داده من افتخار می کنم از بودن با آل پاچینو و از اینکه میراث او باشم من از او تشکر می کنم و فکر می کنم از این به بعد دوستان خوبی باشیم!

آل پاچینو یکی از محبوب ترین ستاره های پنج دهه هالیوود است که تا کنون چند بار موفق به کاندیدا و بردن جایزه اسکار شده است. این چهره محبوب که در فیلمهایی برتر نیز جایزه گرفته است در سن هفتاد و نه سالگی در فیلم جدید کوئنتین تارانتینو با عنوان “روزی روزگاری در هالیوود” همراه با رابرت دنیرو بازی کرده است.

با همه این ها به نظر می رسد این بازیگر که در روزهای پرکاری به سر می برد در زندگی شخصی خود دچار مشکلات زیادی  شده است. هنوز معلوم نیست که این دو با هم چطور به مشکل خوردند اما آنها طی مدت این سه سال ظاهرا زندگی خوبی داشتند. دوهان ۴۰ ساله است و آل پاچینو در آستانه هشتاد و یک سالگی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا