چهره هاسلبریتی ایرانی

علت جدایی همسر علیرضا بیرانوند چیست؟ درخواست طلاق همسر بیرانوند واقعیت دارد؟

علت جدایی همسر علیرضا بیرانوند چیست؟ آیا درخواست طلاق همسر علیرضا بیرانوند از او واقعیت دارد؟ جزئیات بیشتر درباره زندگی شخصی گلر پرسپولیس

علت جدایی همسر علیرضا بیرانوند
علت جدایی همسر علیرضا بیرانوند

خبر جدایی همسر علیرضا بیرانوند را برخی از شبکه های اجتماعی و کانال ها باز نشر می کنند. این خبر البته در حد شایعه هست و ما هنوز نمی توانیم صحت آن را تایید یا رد کنیم. با این حال سنگربان پرسپولیس هنوز در خصوص این خبر هیچ واکنشی نشان نداده است.

آنچه مسلم است برخلاف مصاحبه چند روز قبل بیرانوند که در آن از تمرکز کافی در دروازه پرسپولیس گفته بود، این گلر طی هفته های اخیر از آمادگی روانی به دور است و تمرکز چندانی برای حضور در درون دروازه ندارد.

علیرضا بیرانوند بعد از گل های عجیبی که در بازی لیگ و لیگ قهرمانان دریافت کرد، جایش را به بوژیدار رادشوویچ گلر کروات پرسپولیس داد. باید دید طی روزهای آینده او در خصوص اتفافات اخیر در زندگی شخصی اش صحبت خواهد کرد یا خیر؟

علیرضا بیرانوند ۳۰ شهریور سال ۱۳۷۱ در سرابیاس خرم آباد به دنیا آمد.  علیرضا بیرانوند در سال ۱۳۸۹ و در سن ۱۸ سالگی ازدواج کرد، حاصل این ازدواج یک فرزند پسر به نام طاها و یک فرزند دختر به نام بارانا می باشد. او یکی از دلایل موفقیتش را ازدواج در سن پایین عنوان کرده است.

بیرانوند در نوجوانی بعد ورود به تهران به تیم وحدت تهران پیوسته در سنین نوجوانی و بعد ازن توسط فردی به نام کمپانی به تیم نوجوان نفت تهران انتقال پیدا کرده است.

وی درباره زندگی خود در تهران قبل از مشهور شدن می گوید که در آغاز ورودش در تهران خانه عمه اش زندگی می کرده و در یک فست فود کار می نموده است و بعد از در یک کارواش به علت قد بلندش مسئول کار و نظافت ماشین های شاسی بلند بوده است.

بیرانوند ابتدا در پست حمله بازی میکرده است که بعد از یکبار در دروازه ایستادن همه وی را تشویق کرده اند که به خاطر نترس بودن و قد و هیکل و دست های کشیده وی بیشتر توانست در این پست موفق شود.

وی بعد از حضور در تیم نوجوانان نفت به تیم بزرگسالان ورود پیدا نمود و در سال ۲۰۱۱ اولین بازی خود را برای این تیم آغاز نمود و خیلی زود خود را نشان داد. این سر آغاز پیشرفت بیرانوند در دروازه بانی بود. این گلر در سال اول خود به عنوان دروازه بان اول تیمش انتخاب شد. نفت در پایان لیگ برتر به مکان سوم رسید و برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

علیرضا بیرانوند در فصل ۱۳۹۵–۱۳۹۶ با قراردادی ۲ ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. وی در ۲۷ اردیبهشت ۹۵ قراردادی دو ساله با پرسپولیس بست و مدتی بعد این قرارداد را به مدت پنج سال یعنی تا سال ۱۴۰۰ تمدید کرد. بیرانوند برای نخستین بار با پرسپولیس به قهرمانی لیگ دست پیدا کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا