چهره هاسلبریتی ایرانی

علت شکایت هادی حجازی فر از مسعود فراستی چه بود؟

علت شکایت هادی حجازی فر از مسعود فراستی چیست؟ بعد از اینکه مسعود فراستی در آخرین ویژه‌برنامه هفت مدعی شد هادی حجازی فر پول فیلم آتابای را داده، حجازی‌فر گفت: مسعود فراستی در برنامه هفت گفته پول فیلم «آتابای» را بازیگرش داده و خودش نوشته و گفته من هرکاری دوست دارم جلوی دوربین انجام می‌دهم.

شکایت هادی حجازی فر از مسعود فراستی
شکایت هادی حجازی فر از مسعود فراستی

چطور یک آدم به خودش اجازه میدهد که اینطور دروغ بگوید. آقای فراستی باید ثابت کنی من پول این فیلم را دادم. من پول داشتم خودم فیلم میساختم. چرا آدم‌ها را کوچک و تحقیر می کنید. اقا تو تهمت می زنی تو دروغ می گی. کی به تو این قدرت را داده که از آدم‌ها نیت خوانی کنی.

او ادامه داد: وقتی حرفش را شنیدم رفتم ازش شکایت کنم و گفتم میخواهم برای این حرفش شلاق بخورد. بعد گفتم من وقت و انرژی ام را بگذارم که به این آدم چی را ثابت کنم. گفتم ول کن نگذار ادم‌ها تو را درگیر موضوعات کوچک کنند. اگر ما هم بخواهیم شنیده هایمان و دیده هایمان را درباره دوستان بگوییم خیلی حرفها برای گفتن هست. بعضی دوستان فراموشی دارند.

نمی دانند یک زمانی هادی حجازی فر کارگردان یک برنامه تلویزیونی بوده و تو را دعوت به کار کرده و…متاسفم که از تلویزیون ملی ما یک ادم و زیست و شخصیت و کارکترش را به این راحتی زیر سوال می‌برند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا