اخبار داغ

علت فوت سردار سلگی فرمانده سپاه انصارالحسین + عکس و اطلاعات تکمیلی

علت فوت سردار سلگی فرمانده سپاه انصارالحسین چه بود ؟ همچنین عکس و اطلاعات تکمیلی از سردار سلگی را در همین مطلب مطالعه کنید. سردار حاج میرزاسلگی یکی از جانبازان سرافراز و فرمانده گردان حضرت ابوالفضل (ع) و رئیس ستاد لشگر سپاه انصارالحسین (ع) دار فانی را وداع گفت و به یاران شهیدش پیوست.

علت فوت سردار سلگی
علت فوت سردار سلگی

این چهره بزرگ از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» صبح امروز پنج شنبه به یاران شهیدش پیوست. این سردار والا مقام به دلیل عوارض ناشی از استنشاق گاز‌های شیمیایی دوران دفاع مقدس و جراحات جانبازی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بهشتی همدان بستری بود.

مراسم تشییع این شهید والامقام به منظور حفظ سلامتی و جلوگیری از ایجاد تجمع بدون حضور مردم برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهادت شهید سلگی بر اثر تداوم عارضه جانبازی و عوارض شیمیایی بود گفت: شهادت ایشان بر اثر کرونا کذب است.

سردار مظاهر مجیدی با تأکید بر اینکه سردار سلگی بعد از سال‌ها مجاهدت در میدان‏‌ جهاد به آرزوی خود رسید اظهار کرد: شهادت تنها پاداشی بود که می‌توانست شایسته ایثار این مرد بزرگ باشد.

وی با کذب دانستن برخی اخبار مبنی بر شهادت ایشان به خاطر ابتلا به کرونا گفت: سردار سلگی بر اثر تداوم عارضه جانبازی و عوارض شیمیایی شهید شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا