اخبار داغفرهنگی

علت فوت سیامک صرافت کارگردان تلویزیون چیست؟ + عکس و آثار سیامک صرافت

علت فوت سیامک صرافت کارگردان تلویزیون چیست؟ به همراه عکس و آثار سیامک صرافت همچنین اطلاعات تکمیلی از این کارگردان را در این مطلب بخوانید. سیامک صرافت کارگردان تعدادی از سریالها و فیلمهای تلویزیون درگذشت.

علت فوت سیامک صرافت کارگردان
علت فوت سیامک صرافت کارگردان

«سیامک صرافت» کارگردان جوان سریال های تلویزیونی شب گذشته -چهارشنبه ۶ فررودین ماه- بر اثر جراحات ناشی از تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد. نوید محمودی کارگردان سینما و از دوستان صرافت درگذشت سیامک صرافت را تایید کرده است.

سیامک صرافت کارگردانی سریالها و فیلمهای تلویزیونی همچون «انحراف»، «پشت ابرها شهریست»، «دربند اروند»، «نیمه شب»، «روح الله»، «این هفت نفر» به عنوان کارگردان بر عهده داشته است.

همچنین نوید محمودی ۲ مهر ۱۳۵۹ در ولایت بهسود به دنیا آمد. محمودی کارگردان، تهیه‌کننده، نویسنده و شاعر اهل افغانستان است. وی متولد افغانستان است و از ۶ سالگی مهاجر شده‌است دارای فوق لیسانس و در بیش از ۱۰۱ فستیوال بین‌المللی فیلم حضور داشته و دو مرتبه با سه فیلم سینمایی به عنوان نماینده سینمای افغانستان برای دریافت اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان به آکادمی اسکار معرفی شده‌است. او برادر جمشید محمودی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا