اخبار داغفرهنگی

علت فوت سیروس گرجستانی بازیگر سینما و تلویزیون چه بود؟

به گزارش کولاک نیوز ، سیروس گرجستانی ، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون لحظاتی پیش به علت عارضه قلبی در بیمارستان شهید لواسانی درگذشت!

علت فوت سیروس گرجستانی

علی اکبر محمودزاده گرجستانی با نام هنری سیروس گرجستانی ، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد ۲۵ اسفند ماه سال ۱۳۲۳ شمسی در بندر انزلی بود. او دارای مدرک درجه ۲ هنری از وزارت فرهنگ و هنر است.

سیروس گرجستانی فعالیت در تئاتر را در سال ۱۳۴۹ شمسی و فعالیت در تلویزیون را در سال ۱۳۵۶ شمسی شروع کرد و پس از آن به استخدام وزارت فرهنگ و هنر سابق و ارشاد کنونی درآمد. پس از انقلاب، فعالیت سینمایی او با فیلم ” فریاد مجاهد ” به عنوان بازیگر در سال ۱۳۵۸ شمسی آغاز شد. پیش از انقلاب، او در دو فیلم سینمایی با نام های ” بیست سال انتظار ” در سال ۱۳۴۵ شمسی و ” مأمور دو جانبه ” در سال ۱۳۴۵ شمسی بازی کرده بود. وی همچنین در عرصه ورزش نیز فعال بوده است و به مدت ۱۰ الی ۱۲ سال بازیکن تیم فوتبال شاهین بوده ‌است!

سیروس گرجستانی بازیگر باسابقه و قدیمی سینما و تلویزیون است که در سریال های طنز و مجموعه‌ های نمایشی مختلفی به ایفای نقش پرداخته است. از جمله سریال ‌های مطرح این بازیگر می ‌توان به همکاری وی با رضا عطاران در مجموعه «متهم گریخت» و همچنین ایفای نقش در سریال ‌های «زن بابا» و «گاوصندوق» اشاره کرد. سیروس گرجستانی این شب ‌ها سریال «شاهرگ» را که به فضای دهه ۶۰ شمسی می‌ پردازد، روی آنتن دارد.

علت فوت سیروس گرجستانی ، عارضه قلبی اعلام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا