چهره هاسلبریتی خارجی

علت مرگ ادی جونز بازیگر فیلم سوپرمن چه بود ؟

مجله اینترنتی کولاک : ادی جونز بازیگر سینمای هالیوود در سن ۸۴ سالگی درگذشت. او در طول فعالیت هنری‌اش در بیش از ۲۵۰ فیلم بازی کرده که از معروف‌ترین آنها می‌توان به «چه کسی از ویریجینا وولف می‌ترسد؟» اشاره کرد. جونز به‌خاطر بازی در این فیلم موفق به دریافت جایزه از حلقه منتقدان فیلم درام آمریکا شد.

به گزارش کولاک به نقل از خبرآنلاین، ادی جونز بازیگر با تجربه سینمای هالیوود و تلویزیون درگذشت. او بیشتر به خاطر ایفای نقش پا کنت (پدر سوپرمن) در سریال شبکه‌ای بی‌سی به نام «لوئیس و کلارک: ماجراجویی جدید سوپرمن» شناخته می‌شود. همسر او آنیتا خانزادیان، خبر مرگ او را تایید کرد.

جونز در فیلم‌های دیگری مثل «لیگی برای آنها» در سال ۱۹۲۲ و «سیبیسکوت» در سال ۲۰۰۳ ایفای نقش کرده است. از دیگر فیلم‌های او می‌توان به «برادران خونی»، «اولین گناهکار مرگبار»، «شاهزاده شهر»، «سال اژدها»، «مرد کادیلاکی» و همچنین «ترمینال» اشاره کرد.

جونز در ۱۸ سپتامبر ۱۹۳۴ در واشنگتن، متولد شد و بعد به کالیفرنیا مهاجرت کرد. او یک پمپ بنزین کار می‌کرد. اما مدتی بعد شخصی او را برای کار بازیگری انتخاب کرد و ادی از همان‌جا کار خود را در این عرصه آغاز کرد. او همچنین در سال ۱۹۷۲ به همراه سم شپارد، در یک نمایش تراژدی بازی کرد.

جونز در سال ۱۹۶۲ برای بازی در فیلم «چه کسی از ویریجینا وولف می‌ترسد؟» موفق به دریافت جایزه از حلقه منتقدان فیلم درام آمریکا شد. گفته می‌شود او در طول فعالیت هنری‌اش در بیش از ۲۵۰ فیلم بازی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا