چهره هاسلبریتی ایرانی

علت مرگ سعید نوراللهی بازیگر نقش حاجی در سریال خانه به دوش چه بود ؟

مجله اینترنتی کولاک : سعید نوراللهی بازیگر پیشکسوت ایرانی که با بازی در سریال خانه به دوش در نقش حاجی میان مردم شناخته شد ، صبح امروزدر بیمارستان دارفانی را وداع گفت .

دلیل اصلی مرگ سعید نوراللهی چه بود ؟

سعید نوراللهی بازیگر  سریال خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران ، طی یک اتفاق ناگهانی دچار سکته مغزی می شود و تاب مقابله با این عارضه را نداشت و متاسفانه برای همیشه عرصه هنر و بازیگری را ترک کرد .

 

سعید نوراللهی حاجی دوست داشتنی خانه به دوش :

شاید با شنیدن نام سعید نوراللهی او را نشناسید ، اما قطعا اگر تصویر اورا در کنار آقا ماشاالله و احمد سریال خانه به دوش تماشا کنید ، او را به یاد خواهید آورد .

نقش سعید نوراللهی در سریال خانه به دوش چه بود ؟

سعید نوراللهی در سریال خانه به دوش نقش حاجی دوست قدیمی احمد را بازی می کرد ، زمانی که  بیات سر ماشالله و احمد کلاه گزاشت و پول هایشان را بالا کشید ؛ حاجی آن هارا به کارگاهش راه داد و پناهگاهشان شد .

نوراللهی سومین بازیگر این سریال است که فوت شده و لحظه های شاد و زیبای خانه به دوش را به رنگ غم فراغشان آراسته می کند .

او پس از بازیگر نقش عرشیا و سیما حاجی  خانی در نقش زیبا خانوم ، سومین بازیگر خانه به دوش است که از این به بعد کنار نامش کلمه مرحوم را خواهند نوشت .

سعید نوراللهی شخصیتی دوشت داشتنی و مهربان داشت ، همه همکارانش از او به نیکی یاد می کنند و حالا بارفتنش بسیاری از بازیگران در بهت و ناباوری فرورفته اند .

بیوگرافی کوتاه مرحوم سعید نوراللهی :

سعید نورالهی سعید نورالهی در سال ۱۳۳۰ در جنوب تهران متولد شد. در دوران دبیرستان با انتخاب از طرف نماینده آموزش و پرورش به عنوان بازیگر مشغول به کار شد وی با بازی در فیلم سینمایی تشکیلات به کارگردانی منوچهر مصیری و نویسندگی مهدی ژورک ساختهٔ سال ۱۳۶۵ وارد عرصه بازیگری شد.

ورالهی در آثاری همچون فیلم سینمایی «مارمولک»، سریال تلویزیونی «متهم گریخت» و فیلم سینمایی «لیلی با من است» فعالیت داشته است. همچنین همکاری با فیلم‌سازانی چون پوران درخشنده، اصغر هاشمی، کمال تبریزی و کریم آتشی را در کار نامه هنری خود جای داده است.

وی علاوه بر بازیگری در سینما به ایفای نقش در جعبه جادو نیز پرداخته و در بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی حضور پررنگی داشته است.

سعید نوراللهی رفت اما تا ابد یاد و خاطره اش در دل های دوست دارانش زنده خواهد بود ، او در بسیاری از آثار به یادماندنی که فاخرترینش خانه به دوش فراموش نشدنی است ، ایفای نقش کرده و با تماشاگران با دیدن آثار وی ،یاد اورا زنده و گرامی می دارند .

نوراللهی صبح امروز ساعت ۰۵:۰۰ درگذشت و مراسم خاکسپاری او هم اکنون در حال برگزاری اس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا