تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

علت پخش نشدن برنامه پنج ستاره جمعه ۶ اردیبهشت ۹۸ چیست ؟

مجله اینترنتی کولاک : به دنبال حذف عحیب برنامه برنده باش از کنداکتور تلویزیون ، شب گذشته پیج اینستاگرامی برنامه پنج ستاره با اجرای حمید گودرزی از عدم پخش این برنامه در دوروز پایانی هفته خبر داد .

 

هنوز مشخص نشده است که این بی نظمی در ساعت پخش برنامه  پنج ستاره از مشکل فنی آب می خورد یافتوای قمار اعلام شدن مسابقه های تلویزیونی ، پنج ستاره را نیز به دردسر انداخته است و  این برنامه همچون برنده باش به زودی بی سرو صدا از تلویزیون حذف خواهد شد .

 

 

پیج پنج ستاره نوشت : بینندگان محترم مسابقه پنج ستاره ، به اطلاع می رساند این مسابقه تلویزیونی امشب و فردا شب از شبکه پنج سیما بر روی آنتن نمی رود .

پنج ستاره در چارچوب یک برنامه با گونه مسابقه – بازی است که عموم مردم می‌توانند با شرکت در این برنامه و حضور در آن یکی از مهمترین چالش‌های خود را تجربه کنند.

این مسابقه، مسابقه ای رقابتی بین افرادی است که تمایل دارند در مسابقهٔ تلویزیونی حضور پیدا کنند، همچنین رقابتی بین افرادی است که همزمان با شرکت کنندهٔ تلویزیونی به صورت زنده به سوالات پاسخ می‌دهند و برنده قرعه کشی می‌شوند.

مسابقه پنج ستاره کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که در سری گذشته خود هر هفته پنجشنبه و جمعه روی آنتن می‌رفت. در سری جدید نیز پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۱ از شبکه پنج پخش خواهد شد و طی آن شرکت کنندگان تلاش می‌کنند با استفاده از اطلاعات عمومی خود و پاسخ به سوالات حمید گودرزی جایزه ۵۰ میلیونی مسابقه را به دست بیاورند.

به عبارتی این برنامه محتوایی در قالب مسابقه، بازی است که عموم مردم پس از ثبت نام و یا شرکت در مسابقه ها از طریق اپلیکیشن و قرار گرفتن در میان پنج نفر اول برندگان می توانند در برنامه به عنوان شرکت کننده حضور یابند . همچنین می توانند با ثبت نام تماشاچی از طریق اپلیکیشن در برنامه تلویزیونی حضور یابند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا