تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

علت کناره گیری محمدحسین میثاقی از مسابقه ستاره ساز+ ماجرای اعتراض فدراسیون فوتبال

مجله اینترنتی کولاک: کناره گیری محمدحسین میثاقی از مسابقه ستاره ساز باعث شد تا نام این مجری بعد از اتفاقات برنامه نود دوباره بر سر زبان ها بیفتد. برنامه ستاره ساز که به نسبت دیگر مسابقات سرگرمی و استعدادیابی تلویزیون نتوانسته مخاطب قابل توجهی را جذب کند، دچار حواشی عجیبی نیز شده است. چندی قبل فدراسیون فوتبال با انتشار نامه ای نسبت به پخش این برنامه از تلویزیون اعتراض کرد.

علت کناره گیری محمدحسین میثاقی از مسابقه ستاره ساز
علت کناره گیری محمدحسین میثاقی از مسابقه ستاره ساز

فدراسیون فوتبال در این نامه نوشت: “طبق گزارش های واصله اخیراً در سیمای جمهوری اسلامی ایران و برخی خبرگزاری های رسمی داخلی تبلیغاتی مبنی بر ساخت و پخش قریب الوقوع برنامه های تلویزیونی در حوزه استعدادیابی و فوتبال پایه به نمایش درآمده است که متأسفانه این فدراسیون هیچگونه اطلاعی از نحوه فعالیت و جزئیات برنامه های مذکور ندارد. بازیکنان و خانواده ها هوشیار باشند هر برنامه ای که از صدا و سیما پخش می شود به معنای درستی آن نیست، مانند موسسات مالی که خود صدا وسیما تبلیغ می کرد اما بعد از یک مدت مشخص شد کلاهبرداری هدف آنها بوده است”.

در جدیدترین مورد هم محمدحسین میثاقی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از این برنامه کناره گیری کرد.  میثاقی در این خصوص نوشت: «چه گروه عزیز و باحال و دوست داشتنی بود گروه ستاره ساز. کلی چیز یاد گرفتم ازشون توی مدت ضبط بخش اول فصل یک. بچه‌ها حیف که نشد تا آخرش کنارتون باشم. آرزوی موفقیت برای گروه ستاره ساز توی ادامه‌ی راه و البته دوستای عزیزم محمد رضا احمدی و امیر علی دانایی که اجرای برنامه رو تا آخر این فصل انجام میدن.» گفتنی است میثاقی سال گذشته از همکاری با برنامه نود کناره گیری کرده بود و به تازگی هم از اجرای برنامه فوتبال ۱۲۰ کنار کشیده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا