سریالسریال‌ایرانی

زمان پخش و تکرار سریال دخترم نرگس + سریال دخترم نرگس کی پخش می شود؟

سریال دخترم نرگس کی پخش می شود؟ زمان پخش و تکرار سریال دخترم نرگس به همراه اطلاعاتی از ساعت دقیق پخش این سریال و نکات تکمیلی در این مطلب. سریال دخترم نرگس از تولیدات استانی آذربایجان غربی تولید می شود. این سریال در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید شده است و از آنتن شبکه یک سیما پخش می شود.

پخش و تکرار سریال دخترم نرگس
پخش و تکرار سریال دخترم نرگس

زمان پخش سریال

این سریال ۲۷ قسمتی به موضوعاتی از جمله همزیستی اقوام و ادیان، قاچاق کالا و ارز و تولید ملی اشاراتی دارد. “دخترم نرگس” هر شب پس از بخش خبری ساعت ۲۱ روی آنتن می رود و پنج شنبه ها هم بازپخش یک هفته گذشته نمایش داده می شود.ساعت ۱:۳۰ ، ۱۰:۳۰ و ۱۵ روز بعد این مجموعه بازپخش می شود.

این سریال چندی قبل با حضور هنرمندان و بازیگران مطرح ملی و منطقه‌ای از استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، کردستان و زنجان از جمله حسین زرخیز، رحیم نوروزی، جمال ذوالقدر، مریم خدارحمی، محمود پاک نیت و… صبح چهارشنبه در ارومیه کلید خورد.

این ساخت سریال تلویزیونی در ژانر اجتماعی در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای به سفارش سیمای استانها برای پخش از شبکه‌های سراسری، با حضور مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی آغاز شد.

مجرد مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی در مراسم آغاز تولیداین سریال گفت : دو سال برای نگارش فیلمنامه این سریال وقت صرف شده است.
وی افزود: پیشنهاد ساخت این سریال برای پخش از شبکه‌های سراسری با توجه به ظرفیت های مناسب گردشگری، طبیعی ، میراث فرهنگی و تنوع اقوام و قومیت ها در آذربایجان غربی و معرفی آنها ،در سفر ریاست سازمان به استان ارائه و با آن موافقت شد.

مجرد با اشاره به اولویت‌های کار رسانه ملی، بر مباحث جذب مخاطب، رونق تولید و فرهنگ اشاره کرد و افزود: در فیلمنامه این سریال به موضوعات مهمی چون وحدت و تقریب اقوام و مذاهب ، حوادث مهم تاریخ دفاع مقدس استان ، رونق تولید و فعالیت جوانان مبتکر و خلاق و بطور غیر مستقیم به آسیب های اجتماعی اشاره شده و در کنار بازیگران بومی استان که سرمایه عظیم رسانه هستند از توانمندی بازیگران ملی هم استفاده می‌شود.

مدیرکل مرکز آذربایجان غربی وجود عوامل توانمند در ساخت این سریال را نوید بخش تولید اثر فاخر و مخاطب پسند برشمرد و خاطرنشان کرد: آذربایجان غربی به لحاظ موقعیت خاص خود و هم مرز بودن با سه کشور ؛ نقطه تلاقی آسیا به اروپا محسوب می‌شود لذا این ویژگی و ظرفیت گردشگری ارومیه به اقصی نقاط کشور باید شناسانده تا باعث رونق اقتصادی و گردشگری استان شود .

محمد پاک نیت در نقش پدر نرگس که شخصیت اصلی این سریال است و مهوش صبرکن در این سریال نقش همسر پدر خانواده را بازی می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا