چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس اینستاگرامی مرجانه گلچین با دخترش در سریال پرگار

به گزارش پایگاه خبری کولاک نیوز، مرجانه گلچین بازیگر سریال پرگار صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی در کنار دخترش در این سریال به روز کرد.

مرجانه گلچین و زهره نعیمی

سریال پرگار به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی امیر پوررحمانی سریال جدید شبکه یک سیما است که با اتمام زیرخاکی پخش آن آغاز شد و به نیمه رسید.

بازیگران سریال پرگار
سریال پرگار

شهرام شاه حسینی کارگردانی که تجربه ساخت سریال همه چیز آنجاست و هشت و نیم دقیقه را در کارنامه هنری اش دارد با این سریال جدید مهمان خانه های مخاطبان تلویزیون در شبکه یک سیما شد.

مرجانه گلچین بازیگر طناز سینما و تلویزیون در تجربه ای متفاوت ایفاگر نقشی جدی در این سریال شد و در کنار دیگر چهره های این سریال بازی قابل قبولی را ارائه داد.

این بازیگر سریال پرگار عکسی را در کنار دخترش در این سریال به اشتراک گذاشت و نوشت:

یه عکس مادر دختری در سریال پرگار، چهارده قسمت از این مجموعه سی قسمتی از شبکه یک سیما هرشب ساعت بیست و دو پانزده دقیقه پخش شده، شما هم میبینید؟ چطوره به نظرتون؟

زهره نعیمی بازیگر نقش زهره در سریال پرگار است که دختر شاد و پرانرژی خانواده تجلی است که در میانه قصه زندگی اش دچار تحول شده و پرده از راز مهمی در زندگی اش برداشته میشود و رابطه مادر و دختری او با مرجانه گلچین محبوبه این سریال فاش میشود.

سریال پرگار ملودرامی اجتماعی است که بیشتر به مسائل و مشکلات جوانان و روابط خانوادگی می پردازد و داستانی از ماجراهای سه خانواده و درگیری در قصه های مختلف را به تصویر میکشد.

زهره نعیمی

بازیگران سریال پرگار عبارتند از:

الهام طهموری، رضا امامی، مریم سرمدی،علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، زهره نعیمی، بابک کریمی، مهرناز افلاکیان، فریبا جدیکار و… بازیگران سریال پرگار را تشکیل میدهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا