سریالسریال‌ایرانی

عکس بازیگران در پشت صحنه سریال آخر خط + عکس بدون گریم بازیگران آخر خط

عکس بازیگران در پشت صحنه سریال آخر خط به کارگردانی علی مسعودی همچنین عکس بدون گریم بازیگران آخر خط و اطلاعات تکمیلی درباره این سریال طنز در این مطلب. سریال کمدی آخر خط اولین سریال رسمی علی مسعودی است.

پشت صحنه سریال آخر خط
پشت صحنه سریال آخر خط

این سریال به تهیه کنندگی سید مجید میرخان و نویسندگی و کارگردانی علیرضا مسعودی ساخته شده است. در این سریال بازیگرانی همچون: با بازی علی جمشیدی، علی صبوری، شهین تسلیمی، کمند امیر سلیمانی، محمد رضا هدایتی، اشکان اشتیاق، سما میرخان و مهسا باقری حضور دارند.

«آخر خط» کاری است طنز و ۲۸ قسمتی با موضوع مدافعین حرم که داستان دو پسر خاله تحصیل کرده شرور را روایت میکند که برای درامد دست به هر کاری می‌زنند، ولی سر کاردرست نمی‌روند و خانواده و محل از دست ان‌ها عاصی شدند که بعد از دستگیر شدن قصد می‌کنند عوض شوند و همه اطرافیان متعجب می‌شوند و… این سریال از شبکه ۳ سیما پخش می شود.

برخلاف اینکه قرار بود بخش‌هایی از این سریال در کشورهایی خارج از ایران مقابل دوربین برود اما این اتفاق نیفتاد و تمام سریال در ایران تصویربرداری شد. قرار بود در بخش‌های لبنان و سوریه بخشی از فعالیت های داعش را در شهرکی اشغال شده یا جنگ زده نشان دهند.

علیرضا مسعودی (علی مشهدی) کارگردان نویسنده، بازیگر و استندآپ کمدین است. وی فعالیت رسمی خود در عرصهٔ نویسندگی را با نوشتن متن‌های چند آیتم از برنامه ساعت خوش در سال ۷۴ آغاز کرد او به گفته خودش یک نویسنده غریزی است. وی طرح اولیه فیلمنامه سریال قرار گاه مسکونی را از خاطرات واقعی خود در دوران سربازی اش الهام گرفته و نوشته‌است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا