سریالسریال‌ایرانی

عکس بازیگران در پشت صحنه سریال آقازاده

در این پست خبری عکس هایی از پشت صحنه سریال آقازاده منتشر شده است. سریال آقازده جدیدترین محصول شبکه خانگی است که تصویربرداری آن مدتی است آغاز شده است. امین حیایی، امیر آقایی، نیکی کریمی، سینا مهراد، امین تارخ و لعیا زنگنه در کار جدید عوامل سریال «پدر» با نام «آقازاده» ایفای نقش می‌کنند که روزهای پایانی تصویربرداری خود را می‌گذراند.
پشت صحنه سریال آقازاده
پشت صحنه سریال آقازاده
 به گزارش کندو نیوز، سریال «آقازاده» ساخته بهرنگ توفیقی است برای ادامه تصویربرداری در حرم امام رضا (ع) عازم مشهد مقدس می‌شود. «آقازاده» که چندی است در سکوت خبری فیلم‌برداری و مراحل فنی خود را جلو می‌برد، دی‌ماه به پایان تصویربرداری و پخش می‌رسد.

پیش‌ازاین حامد عنقا نویسنده و تهیه‌کننده این سریال در گفتگویی «آقازاده» را پیشکش فقیرانه‌ای به آستان مقدس علی ابن موسی‌الرضا (ع) دانسته و اعلام کرده بود بخش‌هایی از سریال که در مشهد ضبط می‌شود، بر همه کار غلبه دارد.

این سریال برای گرفتن سکانس‌های مشهد و پلان‌هایی در داخل حرم امام رضا (ع) راهی این شهر می‌شود. امیر آقایی، امین تارخ، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، کامبیز دیرباز، جمشید هاشم‌پور، سینا مهراد و امین حیایی با حضور ثریا قاسمی و هنرمندی نیکی کریمی ازجمله بازیگران «آقازاده»‌اند.


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال آقازاده

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا