چهره هاسلبریتی خارجی

عکس جدید از همسر بشار اسد پس از عمل سرطان سینه

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

عکس جدید از همسر بشار اسد پس از عمل سرطان سینه

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

همسر رئیس‌ جمهور سوریه، پس از تشخیص تومور بدخیم (سرطان سینه) پیامی کوتاه صادر کرد.

اسماء اسد، همسر بشار اسد، رئیس‌ جمهور سوریه، خطاب به مردم سوریه گفت: من از آن جمله مردمان هستم که استقامت، قدرت و توانایی برای مقابله با مشکلات را برای جهانیان آموخته است. و عزم و اراده من ناشی از عزم و اراده شما مردم طی چند سال گذشته است.

عکسی از اسماء نیز در ضمیمه این پیام منتشر شده که در آن با وجود دست پانسمان شده خودش پس از تزریق سرم لبخند می‌زند.

دفتر اطلاع رسانی ریاست در صفحه ای فیسبوکی رسمی خود گفت: با ایمان واعتماد به خدا… بانوی اول سوریه اسماء اسد درمان خود از تومور سینه که در مراحل اولیه تشخیص داده شده، به تازگی آغاز کرد.

دفتر اطلاع رسانی ریاست جمهوری عربی سوریه همچنین یک عکس از بانو اسماء در کنار «بشار اسد» رئیس جمهور در یک بیمارستان نظامی واقع در دمشق پایتخت این کشور را منتشر کرد.

زندگینامه همسر رئیس جمهور سوریه

اسما و همسرش در زمان تحصیل بشار در لندن با یکدیگر آشنا شدند و در سال ۲۰۰۰ با خواندن صیغهٔ عقد توسط حافظ اسد به عقد یکدیگر درآمدند.

اسما در خانواده‌ای سنی‌مذهب اهل حُمص در لندن به دنیا آمد. پدرش دکتر الاخرس پزشک متخصص قلب و مادرش از کارمندان عالی‌رتبهٔ سفارت سوریه در لندن بود. او که در خانواده‌ای مرفه بزرگ شد و در بهترین دانشگاه‌های لندن تحصیل کرد در دانشگاه کینگز کالج در رشته کامپیوتر و نیز سرمایه‌گذاری بانکی با تخصص سرمایه‌گذاری در دارو بیوتکنولژیک و بانکداری بین‌المللی تحصیل کرد و به عنوان نماینده دویچه بانک در لندن و سپس در کمپانی جی‌پی مورگان چیس مشغول به کار شد.

اسما و بشار اسد در لندن با هم آشنا شدند و پدر اسما به بشار کمک کرد که در رشته چشم پزشکی ادامه تحصیل دهد و هیچ‌کس هم گمان نمی‌کرد که روزی بشار به قدرت برسد در سوریه می‌گفتند این بچه لنگ دراز در خاندان اسد توان آن را ندارد که در حکومت نقشی داشته باشد ولی در حالی که بشار در حال ادامه تحصیل در لندن بود برادر بزرگش باسل اسد در تصادف اتومبیل در سال ۱۹۹۴ کشته شد که به گفته مخالفان توسط عموهایش ماهر و رفعت که رقیب حافظ اسد بودند به قتل رسید و این بشار بود که قدرت را به دست گرفت.

در سال ۱۹۹۶ آشنایی اسما و بشار جدی تر شد و اسما مرتب از محل کارش غیبت می‌کرد و در نهایت استعفا داد و در ۱۷ ژوئیه ۲۰۰۰ به حافظ اسد معرفی شد و در همان سال ازدواج کردند ولی اعلام رسمی این ازدواج در ژانویه ۲۰۰۱ صورت گرفت و هیچ عکسی از مراسم ازدواج در روزنامه‌ها به چاپ نرسید. این زوج صاحب سه فرزند هستند: حافظ (۲۰۰۱)، زین (۲۰۰۳) و کریم (۲۰۰۴)

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

عکس جدید از همسر بشار اسد پس از عمل سرطان سینه

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا