چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس دیده نشده ای از سیما تیرانداز و آرایشگرش

در این پست، عکس دیده نشده ای از سیما تیرانداز و آرایشگرش را خواهیم دید! با ما همراه باشید. سیما تیرانداز با نام اصلی سیما سادات تیرانداز ، بازیگر تئاتر و سینما و متولد ۹ شهریور ماه سال ۱۳۴۹ شمسی در شهر تهران می باشد.  آغاز فعالیت سیما تیرانداز از سال ۱۳۶۷ شمسی با نمایش‌ های آموزشی مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، زیر نظر جاری سابق خود -گلاب آدینه- بود.

سیما تیرانداز و آرایشگرش

تیرانداز با بازی در نقش کوتاهی در فیلم ” هامون ” به کارگردانی داریوش مهرجویی به سینما آمد. از بازیگران معروف این فیلم سینمایی می‌ توان از خسرو شکیبایی، بیتا فرهی، عزت‌ الله انتظامی و فتحعلی اویسی نام برد؛ لازم به بیان است این فیلم رنگی و ۱۲۰ دقیقه است.

سیما تیرانداز سپس در فیلم سینمایی ” بانو ” به کارگردانی و نویسندگی  داریوش مهرجویی بازی کرد. در این فیلم سینمایی، بیتا فرهی به عنوان بازیگر نقش اول زن یعنی بانو در کنار خسرو شکیبایی یعنی محمود به ایفای نقش پرداخته است.

اما ” سایه‌ های هجوم ” به کارگردانی و نویسندگی احمد امینی و محصول سال ۱۳۷۱ شمسی، فرصت مناسبی برای هنرنمایی سیما بود که برای بازی در همین فیلم نیز نامزد جایزه بهترین بازیگر زن از یازدهمین جشنواره فیلم فجر شد. سیما تیرانداز با ناصر هاشمی هنرپیشه صدا و سیما ازدواج کرد، ولی در حال حاضر از هم جدا شده‌ اند! او هم اکنون همسر مجید نصیری جوزانی ، بازیگر فیلم ” جاده های سرد ” می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا