چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس دیده نشده ای از لاله اسکندری و همسرش

در این مطلب، عکس دیده نشده ای از لاله اسکندری و همسرش را آماده کرده ایم؛ با ما همراه باشید. لاله اسکندری ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و عکاس متولد  ۳۰ آذر ماه سال ۱۳۵۴ شمسی در شهر تربت حیدریه می باشد. وی خواهر ستاره اسکندری نیز می‌ باشد!

لاله اسکندری و همسرش

آغاز کار لاله اسکندری در دنیای سینما با بازی در فیلم ” متولد ماه مهر ” به کارگردانی و به نویسندگی احمدرضا درویش و به تهیه کنندگی مؤسسه فرهنگ تماشا و سازمان توسعه سینمایی سوره در سال ۱۳۷۸ شمسی بود. بخشی از این فیلم سینمایی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی فیلم برداری شده‌ است.

اسکندری همچنین در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت‌ های بی‌ شماری داشته‌ است! که شامل برگزاری چندین نمایشگاه عکس، نمایشگاه نقاشی و همچنین نمایشگاه موزاییک در داخل و خارج از کشور می‌ باشد. لازم به ذکر است او از سال ۱۳۸۷ شمسی تاکنون با شهرداری تهران جهت زیباسازی شهری فعالیت خود را ادامه داده‌ است.

در انتها لازم به بیان است لاله اسکندری با ساسان فیروزی ازدواج کرده است. لاله در این باره می گوید: ” ساسان فیروزی در سال ۱۳۸۶ شمسی در یک نمایشگاه صنعت ساختمان در تبریز، غرفه داشتم. من به خاطر کارم در حوزه هنری دکوراسیون و زیبا سازی به دیدن این آثار علاقمند هستم و همان شد که به نمایشگاه رفتم و آنجا با ساسان فیروزی آشنا شدم. من در کارهای طراحی با شرکت ایشان مشغول کار شدم و یکسری کارهای تبلیغاتی با هم انجام دادیم و اینجا بود که آشنایی ما بیشتر شد و در نهایت به ازدواج ختم شد! “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا