چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس لورفته عجیب مهناز افشار بدون آرایش

مجله اینترنتی کولاک : مهناز افشار بازیگر زن ایرانی است که در میان مردم طرفداران زیادی دارد ؛ این بازیگر به تازگی در صفحه اینستاگرامش عکسی متفاوت از چهره اش بدون گریم منتشر نموده است :

مهناز افشار دیپلم دبیرستان را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در یک مؤسسه غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت. به دلیل گرایش مذهبی خانواده او، در آغاز، مخالف بازیگری او بودند. او در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان تعلیم دید.

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد و خطبه عقد آن‌ها توسط سید محمد خاتمی رئیس‌جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران خوانده شد.

مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ (خورشیدی) آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با بازی در فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ (خورشیدی) شناخته شد.

شباهت زیاد مهناز افشار به گوگوش در توجه رسانه‌ها به او در آغاز کارش تأثیرگذار بود. مهناز افشار در دهه ۱۳۸۰ (خورشیدی) از چهره‌های تأثیرگذار سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد.

تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های داخلی انجامید. مهناز افشار، در سال ۱۳۹۳ (خورشیدی) در یکی از نقش‌های اصلی در فیلم سینمایی «آموزگار» به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناس تاجیکستان، بازی کرد.

مهناز افشار در تاریخ ۴ آذر ۱۳۹۶ در برنامه زنده سی و پنج در مصاحبه‌ای که با فریدون جیرانی از بسیاری از موارد و شایعات موجود در زندگی شخصی خود گفت.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا