چهره هاسلبریتی خارجی

عکس های بدون سانسور عروسی سرخیو راموس بازیکن رئال مادرید

مجله اینترنتی کولاک : سرخیو راموس بازیکن رئال مادرید بلاخره پس از به دنیا آمدن سه فرزندش مراسم عروسی اش را با حضور چهره های مشهور جشن گرفت ؛ راموس از همسرش هشت سال کوچک تر است و حالا بعد از گذشت ده سال از آشنایی شان عروسی کردند .

– سرخیو راموس و همسرش پیلار روبیو امروز جشن ازدواجشان را در شهر سویا برگزار کردند و ده ها چهره سرشناس دنیای فوتبال دراین مراسم حضور داشتند.

به گزارش فوتبالی، در ابتدا مراسم مذهبی ازدواج این زوج درکلیسای مرکزی سویا برگزار شد و سپس جشن بزرگی در باغ راموس در جریان است.

از جمله میهمانان سرشناس این جشن می توان به دیوید بکام و همسرش ویکتوریا بکام، لوکا مودریچ و همسرش، سرخیو بوسکتس و همسرش، روبرتو کارلوس مدافع سابق رئال مادرید، جوردی آلبا و همسرش، آلوارو موراتا و همسرش و چندین چهره سرشناس دیگر اشاره کرد.

سرخیو راموس گارسیا (زاده ۳۰ مارس ۱۹۸۶) بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا است که در پست مدافع بازی می‌کند. وی در حال حاضر کاپیتان اول رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا است. این مدافع وسط که قدیم در پست دفاع راست بازی می‌کرد در هر فصل ده میلیون و چهارصد هزار یورو از این باشگاه دریافت می‌کند.

عکس های عروسی سرخیو راموس :

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا