چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس های تولد آریا عظیمی نژاد داور عصر جدید در اردیبهشت ۹۸

مجله اینترنتی کولاک : آریا عظیمی نژاد داور بااحساس و مهربان برنامه استعداد یابی عصر جدید ، شب گذشته ۴۶ سالگی اش را باحضور همسر و پسرش چشن گرفت ؛  آریا متولد ۵ اردیبهشت است و خصوصیات اخلاقی جالب و خواندنی دارد .

 

آریا عظیمی نژاد یک اردیبهشتی خاص !

ماه اردیبهشت دومین ماه از منطقه البروج است که سمبل ثروت و چیزهاى مادى و زمینى است.سرمایه گذاریهایى که در ارتباط با زمین انجام مى گیرند مانند سرمایه گذارى در املاک، باغبانىعلمى، صنعت الوار و چوب برى، معدن، نفت و کشاورزى، براى متولد اردیبهشت بسیار متناسب هستند.

معمولا متولد اردیبهشت از طریق این نوع سرمایه گذاری‌ها ثروتمند مى شوند.متولد ماه اردیبهشت ترجیح می‌دهد محکم قدم بردارد و محکم حرف بزند. او مثل صخره‌های جبل الطارق استوار است؛او هنوز نیاموخته است که عشق را تجزیه و تحلیل کند و معنا و ارزش حقیقی آن را دریابد.

او باید محبت را لمس کند تا مطمئن باشد که محبت وجود دارد او داشتن را به وسیله‌ی لمس کردن اشیا و اطرافیان فرا می‌گیرد.

 

خصوصیات آریای اردیبهشتی چیست ؟

خیلی قانع، صبور و آرام، پرتحمّل، عاشق مالکیّت، حسود، متعصّب، اهل اعتدال، با محبّت، خیلی قوی و سالم، عاشق عطر و بوی طبیعی، از تجارب گذشته الهام می‌گیرد، واقعاْ وفادار، مخالف افراط، ‎‎‎با سلیقه، خوشگل پسند، پول دوست، همیشه راضی، مصمّم، پرکار، سخاوتمند، مؤقّر و سنگین.

فقط در مقابل حرف آرام رام می‌شود، اهل مادیّات، دنبال زندگی شیرین، مادّی گرا و سودجو، به هر کاری صورت واقعی می‌دهد، مخالف خشونت، با ثبات و پایدار، عاشق صلح و آرامش، صادق، مال جمع کن، اهل هنر، مخالف درگیری، اگر عصبانی شود طوفان بپا می‌کند، مستعد کشاورزی، هرکاری را به پایان می‌رساند.

رئیس فعّال و لایق، با همه کنار می‌آید، خود سر، نجیب، عاشق خانه و خانواده، عاشق طبیعت، عاشق رفتار ملایم، کمک رسان، دارای قلبی بزرگ، با صفا، مسلّط به نفس، دارای عزّت نفس، عاشق گل و زیبائی، بی تفاوت نسبت به دشمنان، میانه رو، رفیق و دوست بسیار شیرین، شیک پوش، علاقه‌مند به موسیقی، قدر شناس، مخالف عجله، دارای تحمّل زیاد، محتاط و مخالف اعتراض و انتقاد.

دیر ناراحت می‌شود، اما اگر ناراحت شود دنیا را به هم می‌ریزد،آرام، اهل عمل، حساس، محتاط است، ولی اصلا رویائی نیست.زود رنج و بد خشم است، اما هرگز از خانه اش قهر نمی‌کند.دست و دلباز، اما حسابگر است و علاقه‌مند است پسر داشته باشد.

متولدین این ماه افرادی خوشخو و خوشرو بوده عموماً مورد تجه دیگران هستند.اینان افرادی خانواده دوست بوده استعداد انجام کار‌های عام المنفعه را دارند.

اغلب این افراد اهل هنر بوده و در رشته‎های هنری می‎توانند استعداد خوبی از خود نشان دهند.عموماً در زندگی ثروت خوبی به دست می‎آورند. در ضمن اغلب سفر حج در طالع دارند. اینان عموماً افرادی گشادهرو و فهیم هستند.اگر سستی نکنند، در زندگی به رفاه و موقعیت خوبی دست می‎یابند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا