چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس های دیده نشده از عرفان خان در کنار گلشیفته فراهانی + معرفی آثار

عکس های دیده نشده از عرفان خان در کنار گلشیفته فراهانی همچنین معرفی آثار عرفان خان بازیگر مشهور بالیوود به همراه اطلاعات تکمیلی در این مطلب. عرفان خان بازیگر نامدار سینمای هند در سن ۵۳ سالگی چشم از جهان فرو بست.

مرگ عرفان خان بسیاری از طرفداران این چهره هنری را در شوک فرو برد. عرفان خان که به بازی در فیلم‌های چون پارک ژوراسیک و میلیونر زاغه نشین شناخته می‌شود، در سن ۵۳ سالگی در اثر عفونت روده درگذشت.

روز سه شنبه خبر رسید که عرفان خان به دلیل عفونت روده در بیمارستانی در بمبئی بستری شده است و شایعات درباره احتمال فوت این بازیگر قوت گرفت. این خبرها در ابتدا تکذیب شدند اما سخنگوی عرفان خان چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای خبر فوت وی را تایید کرد.

این بازیگر نامدار صنعت سینمای هند در سال ۲۰۱۸ در توییتی از ابتلای خود به تومور اندوکرین خبر داد، بیماری نادری که بر سلول‌های غدد برون‌ریز تاثیر می‌گذارد. وی برای درمان به مدت یک سال در بیمارستانی در لندن بستری شد و در فوریه سال ۲۰۱۹ به هند بازگشت.

عرفان خان در کنار گلشیفته فراهانی
عرفان خان در کنار گلشیفته فراهانی

این بازیگر بالیوودی دو ماه پس از اعلام خبر بیماری خود، در یک نامه سرگشاده تجربیات خود در مبارزه با سرطان را تشریح کرد و از شدت دردی که تحمل می کرد و عدم قطعیت زندگی گفت و با حمایت طرفدارانش در سراسر جهان روبه رو شد.

در پی مرگ این بازیگر بالیوود،” نارندرا مودی” نخست وزیر هند، ضمن ابراز ناراحتی خود از این اتفاق پیام تسلیتی با این مضمون منتشر کرد : غیبت “عرفان خان” خلائی در جهان سینما و تئاتر به جا می‌گذارد. اجراهای هنرمندانه او همواره در یادها زنده خواهد ماند.

همچنین بزرگان سینمای هند همچون آمیتا باچان، که با او در فیلم پیکو همبازی بود، نوشت: “یک استعداد شگفت‌انگیز، یک همکار باوقار،یک هنرپیشه پرثمر در دنیای سینما،خیلی زود ما را ترک کرد. او آثار عظیمی خلق کرد.”

“کاران جوهر” یکی از کارگردانان مشهور هند نیز در واکنش به درگذشت این بازیگر نوشت:از اینکه شما سینمای ما را غنی کردید متشکریم … عرفان.

“گلیشفته فراهانی” نیز با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام خود به انگلیسی و فارسی درگذشت این بازیگر را «یک کابوس» بی انتها توصیف کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا