چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس همسر و دختر مجید جلالی سرمربی فوتبال ایرانی

مجله اینترنتی کولاک : مجید جلالی بازیکن پیشین، مربی و کارشناس کنونی فوتبال اهل ایران است. جلالی در حال حاضر، سرمربی تیم نساجی مازندران ، دبیرکل کانون مربیان فوتبال ایران و مدرس بین‌المللی فیفا است.

به تازگی عکسی جالب و دیدنی از آقای مربی در کنار همسر و دختر زیبایش منتشر شده است :

 

وی به جهت اعتقاد به ارائه بازی فوتبال بر پایه کارهای گروهی و اصولی به کامپیوتر، معلم و تئوریسین فوتبال ایران مشهور است.فدراسیون فوتبال ایران در سال ۱۳۸۸ به خاطر آنچه بازی پاک و جوانمردانه نامید، از او تقدیر کرد.

مجید جلالی فوتبال خود را از تیم البرز در سن ۱۷ سالگی و در سال ۱۳۵۲ آغاز کرد. وی بعد از ۴ سال به تیم وحدت پیوست. سال ۱۳۶۲ برای یک فصل به شاهین رفت و سال ۱۳۶۳ مجدداً به وحدت بازگشت و دو فصل بعد با پیراهن این تیم زردپوش تهرانی از فوتبال خداحافظی کرد.

مجید جلالی، مربی‌گری را از سن ۲۱ سالگی آغاز کرده و در حالی که هنوز به عنوان بازیکن عضو تیم بزرگسالان وحدت تهران بود، هم‌زمان وظیفه مربی‌گری تیم نوجوانان وحدت را نیز بر عهده گرفت؛ تا این که به صورت رسمی از سال ۱۳۶۵ به عنوان مربی تیم بزرگسالان وحدت به خدمت گرفته شد.

در آن سال‌ها تمام ملی‌پوشان فوتبال ایران در دو تیم استقلال و پرسپولیس حضور داشتند و حتی بسیاری از بازیکنان مطرح دیگر در تیم‌های دارایی و شاهین بازی می‌کردند. جلالی در وحدت تهران با بازیکنان جوان و با ارائه فوتبال گروهی، نتایج خوبی را کسب کردند. تنها ستاره آن سال‌های وحدت سید مهدی ابطحی بود.

وحدت در بین سال‌های ۱۳۶۵ تا ۱۳۷۲ با هدایت جلالی گربه سیاه تیم‌های استقلال و پرسپولیس شده بود و علی پروین در سال‌های اقتدارش در دهه ۱۳۶۰ بارها از وحدت به عنوان تیمی خطرناک یاد کرده بود و چندین بازی تجربه شکست مقابل این تیم را داشت.

جلالی در دهه ۱۳۷۰ بیشتر در تیم‌های پایه کار کرد. وی در این سال‌ها هدایت تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و تیم نیروهای مسلح ایران را برعهده داشت. مجید جلالی جزو مربیانی است که قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده‌است. باشگاه پاس تهران در ۱۳۸۳ با مجید جلالی تنها قهرمانی خود را جشن گرفته‌است.

جلالی سال ۱۳۸۴ نیز صباباتری را به مقام قهرمانی جام حذفی و سوپرجام ایران رساند. وی با وجود این که پاس و صبا را به رقابت‌های آسیایی رساند؛ اما شانس هدایت این تیم‌ها را در باشگاه‌های آسیا نداشته و جای خود را به دنیزلی و ضیایی سپرد.

جلالی، دوره‌های مربیگری را از ابتدایی‌ترین سطح تا بالاترین سطح که مدرک حرفه‌ای مربی‌گری می‌باشد، طی کرده‌است. این مربی در سال ۱۳۹۲ با پیشنهادی از سوی باشگاه برایتون در چمپیونشیپ انگلستان مواجه شد؛ اما در نهایت در ۷ خرداد ۱۳۹۲ با امضای قراردادی ۱ ساله، با باشگاه تراکتورسازی تبریز، هدایت این تیم را بر عهده گرفت؛ تا این که در دی ماه ۱۳۹۲ و در هفته ۲۳وم لیگ برتر، در حالی که تیم تراکتورسازی با ۷ امتیاز اختلاف با صدرنشین جدول، در جایگاه ۶ام ایستاده بود، به خاطر اختلافاتی که میان جلالی و هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی به خاطر نتایج ضعیف به وجود آمده بود، از سمت خود در این تیم استعفا داد.

مجید جلالی پس از قبول مربیگری تیم پیکان، بعد از سه فصل حضور در این باشگاه در تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۷ از این تیم جدا شد. مجید جلالی از ۲۸ دی‌ماه سال ۱۳۹۷ تاکنون سرمربی نساجی مازندران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا