تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

فاطمه رادمنش فینالیست قسمت ۲۱ برنامه عصر جدید ۱۷ فروردین ۹۸ کیست؟ + فیلم

مجله اینترنتی کولاک؛ سید امید صادقی

برنامه شنبه شب عصر جدید یک ستاره نوظهور اما گمنام داشت که با دستان خالی آمده بود تا با اجرای یک قصه واقعی نقش پررنگی در معرفی هر چه بیشتر یک حماسه دیده نشده داشته باشد.

فاطمه رادمنش+فینالیست
او فاطمه رادمنش نام داشت. کسی که بدون ادا و اطوارهای اضافه و فارغ از خودنمایی و شلوغ کاری به گونه ای خودش را به داوران برنامه اثبات کرد که هیچکس قدرت فشار دادن شاسی قرمز رنگ رای منفی را نداشته باشد. حتی آریا عظیمی نژاد که در بین هر چهار داور سختگیری های بیشتری دارد در قضاوت رادمنش و اعلام رای مثبت به او آنقدر قاطع بود که کمتر دیده بودیم آریا تا این حد در اعلام رای مثبت برای اجرای یک شرکت کننده شگفت زده و مصمم باشد. عظیمی نژاد که با تمام سختگیری هایش شیفته اجرای خوب و بدون نقص بازیگر جیرفتی بود در توضیح رای مثبت خود گفت:”کار شما عالی بود به خصوص لحظه ای که داستان عروسی را تبدیل به موضوع برنگشتن اکبر از جنگ کردید.
رویا نونهالی هم قاطع تر و مصمم تر از همیشه در حالی که از اجرای خوب فاطمه رادمنش به شوق آمده بود پس از رای مثبتش به روی استیج رفت و برای اولین بار یک شرکت کننده را به تمام وجودش در آغوش گرفت و از اجرای خوب او تمجید کرد. نونهالی که کاملا احساساتی شده بود در وصف کار خوب رادمنش گفت:من واقعا ممنونم که شما با کار خوب خودت این قصه زیبا را حرام نکردی و فقط می توانم بگویم کارت عالی بود. نونهالی در پایان برنامه هم وقتی که نام رادمنش به عنوان برنده اعلام شد به او گفت بازیگر بودن خیلی سخت است اما من خوشحالم که شما واقعا این استعداد را دارید.
دکتر بشیر حسینی هم پس از رای مثبت خود به رادمنش گفت:من با اجرای خوب شما موفق شدم خلاصه دو فیلم شیار و ۲۳ نفر را در چند دقیقه ببینم و وقتی که می بینم شما به این خوبی و تسلط کارت را انجام دادی با خیال راحت رای مثبت می دهم.
امین حیایی هم ضمن تمجید از اجرای فاطمه رادمنش گفت: کار شما عالی بود تا حدی که اشک ما را هم درآوردید و رای من هم مثبت است.
هر چهار داور در حالی به فاطمه رادمنش رای مثبت دادند که او برای شرکت در مسابقه با ظاهر یک زن جنوبی و اجرای یک سناریوی احساسی از زمان جنگ موفق شد داوران و کل حضار را تحت تاثیر داستانش قرار دهد.
او در اجرای خود نقش مادر اکبر دانش را بازی کرد که برای پسر ۱۶ ساله و گمشده خود به دنبال یک دختر خوب می گشت تا صاحب عروس شود.رادمنش روی استیج بسیار مسلط و با احساس توانست نقش مادر اکبر را بازی کند و در صحنه هایی آنقدر زیبا احساس مادرانه یک مادر منتظر و دلشکسته را به نمایش گذاشت که علاوه بر امین حیایی بسیاری از حضار هم با چشمانی خیس محو اجرای خوب بازیگر جیرفتی شده بودند.
فاطمه رادمنش در پایان مسابقه و هنگامی که به عنوان برنده اعلام شد گفت:خیلی برنده شدن باشکوهی بود و من در زندگی ام تا کنون چنین برنده شدنی را تجربه نکرده بودم.

اجرای فاطمه رادمنش را در ادامه مشاهده می نمائید.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا