سرگرمی

فال امروز من یکشنبه ۱۳ بهمن ۹۸ | فال روز تولد و متولدین ماه ها ۹۸/۱۱/۱۳

در این مطلب درباره فال امروز من یکشنبه ۱۳ بهمن ۹۸ نوشته ایم. فال گرفتن و فال بینی از دیرباز مورد توجه بسیاری بوده است. در فال گرفتن برخلاف طالع بینی که جنبه علمی دارد، بخش سرگرمی و فان بسیار پر رنگ تر است. بسیاری از علاقه مندان به فال گیری می دانند این مقوله نمی تواند چندان جدی و محوری برای تصمیمات آینده باشد. ضمن تبریک و آرزوی شادی برای تمامی متولدین امروز، همه مخاطبان این مطلب را دعوت به مطالعه فال روز تولد و فال متولدین ماه ها می کنیم.

فال امروز من یکشنبه 13 بهمن 98
فال امروز من یکشنبه ۱۳ بهمن ۹۸

فال امروز متولدین فروردین

میزان انرژی این ماه شما ۸۲ %
ستاره اقبال ۶۸ شرقی
فال : خنده میتواند موجب ایجاد فضای آرام بین شما وکسانی که کنار شما هستند شود و انرژی مثبت را در شما واطرافیانتان گسترش میدهد!اگر احساس کردید که کمی منفی بین شده اید و نمی توانید آنرا کنترل کنید،توصیه می شود فوراً ۳۰ثانیه الی یک دیقه با گوش دادن به یک چیز خنده دار ، خودتان را سرگرم کنید تا آن فکرهای منفی از ذهن شما کاملا خارج شوند و باخیال آسوده به کارهایتان بپردازید. حتماً توصیه می شود که امتحان کنید تا احساس تان را دگرگون کنید.

فال امروز متولدین اردیبهشت

میزان انرژی این ماه شما ۸۰ %
ستاره اقبال ۶۰ جنوبی
فال : به آهنگ های مثبت وانرژی بخش گوش دهید
گوش دادن به موسیقی نشاط بخش یک راه عالی برای تقویت روحیه خودتان می باشد و به عبارتی دیدگاه جدیدی برای خودتان ایجاد میکنید.
شما می توانید همین کار را مثل افرادی که مشابه شما عمل میکنند انجام دهید.میتوانید زمانیکه درحال میاده روی هستید به آهنگ گوش دهید.

فال امروز متولدین خرداد

میزان انرژی این ماه شما ۷۹ %
ستاره اقبال ۷۱ شمالی
فال : روزانه یک یادداشت از خود بنویسید و نگه دارید ۶۰ ثانیه از روز خود را به نوشتن یک یادداشت صرف کنید و در آخر آن یک تعریف از خود بنویسید یا از برخی از کلمات دلگرم کننده استفاده کنید.

فال امروز متولدین تیر

میزان انرژی این ماه شما ۸۱%
ستاره اقبال ۹۹ غربی
فال : با افرادی که خوش بین هستند مشورت کنید.
سعی کنید با افرادی که خوش بین هستند مشورت کنید یا به عبارتی به نصیحت های آنها در مورد چگونه خوش بین شدن،گوش بدهید و به خاطر بسپارید و اگر شما خود یکی از افراد خوش بین هستید انرا با دوستان وافرادی که خواستار آن هستند به اشتراک بگذارید.
اغلب اوقات تا این قسمت ممکن است که کافی باشد و شخص با دیدن یک تپه از آن کوهی بزرگ نسازد.

فال امروز متولدین مرداد

میزان انرژی این ماه شما ۸۴%
ستاره اقبال ۸۱ شمالی
فال : به اشتراک گذاشتن آنچه شما پیدا کرده اید و یا ساخته اید.
این مورد می تواند شامل میوه های خوشمزه که شما آنها را با دوستتان تقسیم میکنید و میل می کنید،باشد. یا مربا ، کیک و یا نان شما خودتان درست کرده اید.
چنین هدیه ی ساده اما دوست داشتنی واقعا می تواند معنی زیادی داشته باشد وانرژی مثبت را در شخص ایجاد کند و تمام فکرها و منفی نگری هارا از شخص دور سازد و انرا به زندگی جدیدتری وارد سازد.

فال امروز متولدین شهریور

میزان انرژی این ماه شما ۸۳%
ستاره اقبال ۷۰ شرقی
فال : به افرادی که پرمشغله هستند کمک کنید همانگونه که میدانید توسط کار و مدرسه رفتن در افراد مشغله های گوناگونی ایجاد می شود که مطمئناً شما را از اهداف خوش بینانه بودن و راه و روش سازنده جدا سازد پس مطابف حرف های گفته شده در قبال اطرافیانتان می توانید مسئولیت بپذیرید و به آنها کمک کنید.کمک شما می تواند مثل دعوت کردن آنها به پیک نیک کوتاه مدت و یا کنار ساحل رفتن و یا حتی کنار یکدیگر زیر اسمان دراز بکشید و به حرکت ابر ها دقت کنید و باهم خوش بگذرانید تا بتوانید مشغله هارا از فکر طرف مقابلتان ببرید با این کار هم به خودتان کمک کرده اید و هم خلق و خوی دوستتان را تغییر داده اید.

فال امروز من یکشنبه 13 بهمن 98
فال امروز من یکشنبه ۱۳ بهمن ۹۸

فال امروز متولدین مهر

میزان انرژی این ماه شما ۸۲ %
ستاره اقبال ۶۸ شرقی
فال : با آغوش گرفتن کسی که پرمشغله است و منفی نگر شده است گاه حتی تاثیر بیشتری نسبت به خنده های طولانی در شخص میگذارد ، جالب است بدانید که دانشمندان روی تاثیر در آغوش گرفتن بسیار مطالعه کرده اند و تاثیر انرا از خندیدن بیش از حد بیشتر دانسته اند. با این کار شما میتوانید خنده و انرژی را در باطن و ظاهر شخص مشاهده کنید.

فال امروز متولدین آبان

میزان انرژی این ماه شما ۸۰ %
ستاره اقبال ۶۰ جنوبی
فال : اگر دیدید که یکی از دوستانتان پرمشغله شده است و منفی نگر شده است توصیه میشود که آهنا را به خانه تان دعوت کنید و غذای مورد علاقه آنها را بپزید. ویا می توانید آنها را به بیرون دعوت کنید و ساعتی را باهم بگذرانید تا کمی رو خوش بینی آنها تاثی بگذارید.ویا حتی می توانید آنها را با یکه بسته شکلات خوشحال کنید و روی آنها تاثیر بگذارید تا خوش بین شوند.

فال امروز متولدین آذر

میزان انرژی این ماه شما ۷۹ %
ستاره اقبال ۷۱ شمالی
فال : تلاش و فعالیت را همواره داشته باشید و سعی کنید ساکن نباشید

فال امروز متولدین دی

میزان انرژی این ماه شما ۸۱%
ستاره اقبال ۹۹ غربی
فال : اگر حس کردید یادگیری مطلبی که در حال خواندنش هستید آسان است، باید مراقب باشید، چون این احساس تنها شما را به دردسر خواهد انداخت

فال امروز متولدین بهمن

میزان انرژی این ماه شما ۸۴%
ستاره اقبال ۸۱ شمالی
فال : ناخوشایند ترین بخش یادگیری سخت بودن آن است. در حقیقت، استدلال نویسندگان کتاب یاد شده این است که درست مثل ورزش وزنه برداری که با بلند کردن وزنه هایی در حد بیشینه ی توان، عضلات فرد تقویت می شود، بهترین یادگیری نیز زمانی رخ می دهد که برای این کار با دشواری روبه رو شوید.

فال امروز متولدین اسفند

میزان انرژی این ماه شما ۸۳%
ستاره اقبال ۷۰ شرقی
فال : تکرار، تکرار، تکرار.بهترین روش حفظ کردن بازیابی چندباره ی اطلاعات فرا گرفته شده است. فرانچسکا جینو، استاد مدرسه ی کسب و کار هاروارد در این باره می گوید:«وقتی فرصت تکرار یافته های تازه ی خود را در اختیار داشته باشید کارایی تان تقویت خواهد شد و در کسب دستاورد های تازه اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. در نتیجه در جهت کاری که انجام می دهید و چیزی که سعی در یادگیری اش دارید تلاش بیشتری خواهید کرد».


⇐ برای دیدن موارد بیشتر در خصوص فال به لینک برچسب های فال و طالع بینی و همچنین فال روزانه مراجعه کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا