سرگرمی

فال ورق مخصوص بهمن ماه ۱۳۹۸ | طالع بینی آنلاین ورق

فال ورق گونه‌ای فال و طالع بینی است که، در آن از ورق‌های بازی استفاده می‌شود. پیشینه فال ورق به مصر باستان بر می گردد و با باورهای کهن نسبت به ثوت (ایزد مصری دبیران ) ارتباط دارد. یک دسته ورق استاندارد امروزی ۵۴ تایی است که شامل چهار خال دل، خشت، گشنیز و پیک می باشد. در ادامه این مطلب از سایت کولاک شاهد فال ورق خود به صورت ماهانه هستید.

فال ورق

متولدین فروردین

مورد تعریف و تمجید و ستایش اطرافیان قرار می گیرید – از کارهای شما قدردانی به عمل می آید که این موضوع باعث خشنودی شما خواهد شد.

متولدین اردیبهشت

هدیه، کادو یا سوغات از طرف دوست، دوستان یا یکی از اعضای خانواده و یا بستگان به دست شما می رسد که باعث خوشحالی شما می شود.

متولدین خرداد

گریه کردن به دلیل دلگرفتگی ها، یا حالت هایی از روی افسردگی – گریه توام با تاثر و افسوس از موضوعی که عامل ناراحتی شما شده است.

متولدین تیر

احساس موفقیت از یک موضوع عشقی – شادی و موفقیتی که از شخص مورد علاقه به شما می رسد – مورد مهر و عطوفت شخصی قرار می گیرید که دوستش دارید و سبب علاقه بیش از پیش شما نسبت به او می گردد.

متولدین مرداد

تغییر شرایط روحی شما (به این صورت که اگر شرایط روحی شما در حال حاضر شرایطی ناراحت کننده، ناآرام و منفی است به شرایطی مثبت، آرامش بخش و شادی بخش تبدیل می شود و بالعکس).

متولدین شهریور

دخالت های بی مورد، فضولی (یا شخص خبرچین) و تجسس دیگران در کارهای شما که خواهان وارد ساختن آسیبهای روحی به شما هستند. برای مقابله با این دخالتها باید با خونسردی و عدم اعتنا برخورد شود تا موفقیت و پیروزی در دست شما قرار گیرد.

فال ورق

متولدین مهر

نداشتن امید به آینده آدمی را در تاریکی و ظلمت قرار می دهد. امکان دارد مورد آزار و اذیت شخصی یا عاملی قرار گرفته باشید، که شما را در شرایط ترس، تردید و یا سردرگمی قرار داده باشد.
در زمینه جاه طلبی و قدرت های دنیوی دیو نمایانگر موفقیت است. به اصول اخلاقی خود مقید بمانید حتی اگر به قیمت محرومیت شما تمام شود.

متولدین آبان

پاسخ شما منفی است. اگر در این فکر هستید تا در زمینه ای، تصمیم مهمی بگیرید این کارت به شما هشدار نفی می دهد. حداقل بدانید که زمان جاری زمان مناسبی برای اجرای تصمیم شما نمی باشد.

متولدین آذر

حالا وقت آن رسیده که با خود صادق باشید و بدانید آنچه را که کاشته اید برداشت می کنید. رفتارهای ما بازتاب هایی به دنبال دارند و زمانی که اوضاع به نظر نامطلوب می رسند از دو حال خارج نیست. یا می بایست از آن وضعیت نکاتی را بیاموزیم و یا نتیجه ی اعمال گذشته ی خود را بپذیریم.

متولدین دی

این کارت برای شما پیام آور نور و شادی است و اینکه آرزوهایتان بوقوع می پیوندند. در آنچه که تقبل کرده اید از کامیابی بی نظیری برخوردار خواهید شد.
در زمینه ی کاری و هنری، فرصت بی همتایی است. کارهای خلاق، ذهن را همانند حواس متمرکز نگاه می دارد.
اگر ازدواج نکرده اید، زوج مناسب خود را بازخواهید یافت و به شکوفایی خود کمال خواهید بخشید.

متولدین بهمن

تنهایی خود را بپذیرید! هم اکنون زمانی است که نیاز به سکوت و انزوا دارید تا حقایق عمیق تری را در قلب خود بیابید. مدتی از زندگی روزانه کناره گیری کنید تا بتوانید ضمیر درونی خود را بیدار و فعال سازید. با اشخاصی که شما را درک نمی کنند و ترجیح می دهند که نسبت به شما تکبرورزی نمایند خودتان را مرتبط نسازید. بلکه با اشخاصی که در یک راه مشترک با شما گام برمی دارند همراهی و همدلی کنید. اگر قرار است یک مربی یا راهنمای خردمندی را ملاقات کنید با تواضع به سوی او بروید!

متولدین اسفند

این کارت شما را تشویق می کند که افکار خود را تبادل نظر نموده و آنها را به حرکت وادارید. می بایست با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله نمایید. زمان برای کارهای خلاق و مبتکرانه مناسب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا