تلویزیونویژه

فصل دوم جوکر کی پخش می شود؟ | تاریخ دقیق پخش فصل دوم جوکر

فصل اول رئالیتی شو جوکر با حضور سیامک انصاری توجه بینندگان زیادی را به خود جلب کرد و افراد مشتاقند بدانند تاریخ پخش فصل دوم جوکر چه زمانی است؟ مسابقه جوکر سیامک انصاری یک رئالیتی شوی ایرانی جدید است که فصل اول آن از شبکه فیلیمو پخش شد و با استقبال گسترده مردم مواجه شد. به گفته فیلیمو، قسمت اول مسابقه جوکر در ۱۶ ساعت نخست، رکورد تماشای یک مجموعه در نمایش خانگی را به نام خود ثبت کرد و توانست به رکورد ۱۰ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۳۸۰ دقیقه تماشا برسد.

این مسابقه از روی یک برنامه‌ ژاپنی از کمدینی اهل ژاپن به نام هیتوشی ماتسوموتو (Hitoshi Matsumoto) ساخته شده است که البته ماتسوموتو نیز مسابقه جذابش را با الهام از برنامه معروف Big Brother ساخت. حال اعلام شده که فصل دوم مسابقه جوکر ساخته می‌شود و برخی از مهمانان فصل دوم برنامه جوکر نیز معرفی شده‌اند.

تاریخ پخش فصل دوم جوکر

رئالیتی شو جوکر سیامک انصاری یکی از متفاوت‌ترین مسابقه‌های نمایش خانگی بوده که تهیه‌کنندگان اجرایی آن امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری بوده و احسان علیخانی و حامد میرفتاحی آن را کارگردانی کردند.

فصل اول مسابقه جوکر از ۶ آذر ماه پخش خود را آغاز نمود و هر هفته دوشنبه‌ها ساعت ۸ صبح یک قسمت آن پخش می‌شد. این فصل از مجموعه دارای ۴ قسمت بوده و در ۲۸ آذرماه به پایان رسید.

در این مسابقه، شرکت کنندگان می‌بایست در مدت شش ساعت تلاش کنند تا یکدیگر را بخندانند. اما این تمام ماجرا نیست! اگر خود شرکت کننده حین مسابقه بخندد یا لبخندی بزند، برای اولین بار یک کارت زرد دریافت می‌کند و اگر برای بار دوم تکرار شود، از مسابقه حذف می‌شود.

در ابتدای مسابقه، به تمامی شرکت کنندگان یک کیف می‌دهد که در آن ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پول قرار دارد. هر شرکت کننده‌ای که ببازد، کیف را از دست می‌دهد و باید با مسابقه خداحافظی کند.

علاوه بر این، مهمانان دیگری نیز با نام زامبی و کیف ۵۰ میلیون تومانی در این مسابقه حضور دارند که این شرکت کنندگان یک برگ برنده در دست دارند؛ آنها می‌توانند در مسابقه بخندند و نبازند.

برنده این مسابقه آخرین نفری است که می‌خندد و جایزه آن ۱۵۰ میلیون تومان وجه نقد است. اگر برنده مایل باشد، می‌تواند مبلغی که برنده می‌شود را صرف کمک به ساخت مدرسه در مناطق محروم کند.

هرچند برخی از مهمانان فصل جدید معرفی شده‌اند اما تاریخ شروع فصل ۲ جوکر همچنان مشخص نیست و نمی‌دانیم فصل دوم جوکر کی پخش می‌ شود . با این حال، هر زمان تاریخ پخش فصل دوم جوکر اعلام شود، ما این مطلب را به روز رسانی می‌کنیم. در ادامه برخی مهمانان این فصل را به شما معرفی می‌کنیم.

تاریخ شروع فصل ۲ جوکر چه زمانی است؟

هنوز تاریخ پخش فصل دوم جوکر مشخص نشده اما به زودی اعلام خواهد شد.

مهمانان فصل ۲ مسابقه جوکر چه کسانی هستند؟

تاکنون نام‌های هومن برق‌نورد، شهرام قائدی، ایمان صفا و وحید آقاپور به عنوان مهمانان فصل دوم اعلام شده است. نظر شما در خصوص تاریخ پخش فصل دوم جوکر چیست؟ آیا شما هم از طرفداران این زئالیتی شو ایرانی هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا