تلویزیون

فصل دوم دست فرمون با اجرای کامران تفتی به جای دیرباز + جزئیات

فصل دوم دست فرمون با اجرای کامران تفتی به جای دیرباز به همراه جزئیات حضور کامران تفتی در مسابقه دست فرمون شبکه نسیم در همین مطلب. اجرای مسابقه تلویزیونی «دست‌ فرمون» که این‌روزها پیش تولید فصل دوم خود را همراه با تغییرات پشت‌سر می‌گذارد به کامران تفتی، بازیگر تلویزیون و سینما که پیش از این نیز سابقه اجرا در شبکه نسیم را داشته است، سپرده شد.

کامران تفتی
کامران تفتی

به گزارش روابط عمومی این برنامه، فصل نخست این مسابقه اتومبیل‌رانی سال گذشته با اجرای کامبیز دیرباز از شبکه نسیم پخش شد.

۱۲ هزار نفر متقاضی شرکت در فصل دوم «دست‌فرمون» شدند که در نهایت پس از بررسی‌های متعدد و راستی‌آزمایی۴۰۰ نفر جواز شرکت در این رقابت را کسب کردند. فصل دوم مسابقه «دست‌فرمون» به تهیه‌کنندگی محمود محمودی، کارگردانی مسعود صنم و با اجرای کامران تفتی به‌زودی ضبط و از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

کامران فارغ‌التحصیل رشته بازیگری تئاتر بوده و پدرش اردشیر تفتی نیز از بازیگران سریال های مهدی فخیم زاده بوده است. به دلیل شغل پدرش که از کارکنان نیروی هوایی ارتش بوده دوران کودکی و نوجوانی خود را در شهرک قصر فیروزه گذرانده‌ است.

کامران یک برادر کوچکتر از خود به نام کیوان دارد که متولد ۶۳ است و در رشته موسیقی فعالیت میکند. کامران تفتی علاوه بر بازیگری در حوزه موسیقی نیز دستی بر آتش دارد و علاوه بر تسلط بر نواختن چندین ساز به انتشار یک آلبوم موسیقی به نام عکس زمستونی تهران و چندین تک آهنگ پرداخته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا