سریالسریال‌ایرانی

فصل دوم سریال پدر ساخته نمی شود

فصل دوم سریال پدر به دلیل کشف حجاب ریحانه پارسا ساخته نمی شود. فصل اول سریال پدر پسری به نام حامد که در خانوادهٔ مذهبی حاج علی تهرانی (که وضع مالی خوبی دارند) زندگی می‌کند. او هم‌دانشگاهی‌ای به نام لیلا دارد که دختری ثروتمند و غیرمذهبی است. طی یک حادثه لیلا می‌خواهد آبروی حامد را به کمک دوستانش و نامزدش (پسر عمویش) ببرد ولی سرانجام لیلا و حامد درگیر یک رابطهٔ عاشقانه می‌شوند و با هم ازدواج می‌کنند. این ازدواج موجب تغییرات بسیاری در شخصیت و شیوهٔ زندگی لیلا می‌شود. لیلا باردار می‌شود ولی حامد، پدر و مادرش طی یک تصادف فوت می‌کنند و … .

جدیدترین خبر از فصل دوم سریال پدر
جدیدترین خبر از فصل دوم سریال پدر

«پدر» نام مجموعه تلویزیونی است به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا، که در سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ تولید شده‌است. این سریال قرار بود در ماه مبارک رمضان ۱۳۹۷ پخش شود اما از ۲۵ تیرماه سال ۱۳۹۷ از شبکه ۲ پخش شد. آخرین قسمت فصل اول سریال پدر شب عید غدیر به اتمام رسید.

سریال پدر عموماً با نقدهای منفی منتقدان مواجه شد. برخی منتقدان قصه این سریال را باورناپذیر دانستند. به نوشته سایت سینماپرس «قصه فیلم توی ذوق مخاطب می‌زند». همچنین سایت جماران دربارهٔ این سریال نوشت: «سریال پدر اگر چه تلاش دارد مضمونی معنوی و اخلاقی را برای مخاطبان روایت کند اما سیر غیرمنطقی و بعضاً خنده‌دار آن باعث شد خیلی زود به سوژه طنز شبکه‌های اجتماعی تبدیل شود.

روایتی غیرمنطقی که در هر پیرنگ داستانی آن حفره‌های فراوانی به چشم می‌آید و انگار نه انگار که مخاطب دارای عقل و توانایی فهمیدن است.» صحنه‌ای از این سریال که در آن بازیگر پسر فیلم برای فرار از دست دختران از پنجره بیرون می‌پرد، باعث تمسخر، شوخی و خنده و نیز عصبانیت تماشاگران شد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا