تلویزیون

فصل یازدهم سریال ماجراهای مرداک کی پخش می شود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

فصل یازدهم سریال ماجراهای مرداک کی پخش می شود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سریال ماجراهای مرداک (Murdoch Mysteries) مجموعه تلویزیونی درام کارآگاهی کانادایی است که طرفداران زیادی در بین کانادایی ها پیدا کرده است. این سریال با مشارکت دو شبکهٔ تلویزیونی سیتی و سی‌بی‌سی ساخته شده‌است. یانیک بیسون، به‌عنوان شخصیت اصلی در نقش کارآگاه ویلیام مرداک، هلن جوی، توماس کریگ، جانی هریس و جورجینا ریلی از دیگر بازیگران مجموعه هستند.

اتفاق‌های مربوط به این سریال در سال ۱۸۹۵ در شهر تورنتو کانادا رخ می‌دهد و کارآگاه ویلیام مرداک به عنوان مأمور شهربانی در حال حل معماهای مختلفی است که روش‌های تشخیص وی با استانداردهای آن زمان متفاوت است. روش‌هایی مانند انگشت نگاری (در این سریال با عنوان علایم انگشت نام برده می‌شود)، آزمایش خون، استفاده از دوربین‌های مدار بسته و ردیابی شواهد که در آن زمان استفاده نمی‌شد.

در بعضی از قسمت‌ها کارآگاه مرداک برخی از فناوری‌ها که در آن دوره از زمان وجود نداشت را به صورت خیلی ابتدایی می‌سازد و بدین وسیله نحوه و ایده اصلی بسیاری از تکنولوژی‌های قرن بیست و یکم را به بیننده نشان می‌دهد که در حال حاضر به وفور از آن استفاده می‌شود.

کارآگاه مرداک سه همراه به نام‌های سربازرس براکانرید(توماس کریگ)، دکتر جولیا آگدن (هلن جوی) و پاسبان با مهارت و مشتاق، جورج کرابتری (جانی هریس)دارد. کرابتری شخصیتی است که اشتیاق فراوانی به نوشتن رمان‌های معمایی دارد.

سربازرس براکانرید، مافوق مرداک، یک فرد رک‌گو و دیرباور اهل یورکشایر با علاقه زیاد به ویسکی می‌باشد که روش‌های مرسوم آن دوره را به روش‌ها و متدهای جدید مرداک ترجیح می‌دهد ولی زمانی که مرداک با خوش شانسی معماها را حل می‌کند او معمولاً خوشحال شده و افتخار می‌کند.

تا کنون ۱۰ فصل از این سریال ساخته و پخش شده است. آخرین قسمت فصل دهم سریال ماجراهای مرداک در اواسط سال ۲۰۱۷ پخش شد.

این پست توسط بخش سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

فصل یازدهم سریال ماجراهای مرداک کی پخش می شود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا