سینماسینمای‌جهان

فیلم تازه رنویر سینگ تحسین ستاره هالیوود ویل اسمیت را برانگیخت

ترجمه : سمیرا فیض آبادی ، مجله اینترنتی کولاک

چند روز قبل فیلم موزیکال درام «Gully Boy»  با بازی رنویر سینگ و عالیا بات در سینماهای هند و جهان به اکران درآمد و توانسته تاکنون عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۹ را به خود اختصاص بدهد. هم داستان فیلم و هم بازی عالی ستاره‌های فیلم رنویر و عالیا مورد توجه منتقدین و مخاطبین سینما قرار گرفته است. داستان فیلم در مورد زندگی یک رپر خیابانی است.

رنویر سینگ

روز گذشته  رنویر سینگ یک پیام تحسین برانگیز از ستاره مطرح هالیوود ویل اسمیت دریافت کرد. اسمیت که از تماشای فیلم «پسر گلی» به وجد آمده بود در فضای مجازی یک ویدئو منتشر کرد و گفت: «رنویر به تو تبریک می‌گویم و بازی تو در فیلم “گولی بوی” را دوست دارم. موسیقی‌ای که در فیلم بود را دوست داشتم.»

این پیام منتشر شده از سوی ویل اسمیت که یکی از رپرهای پرطرفدار است در اینترنت خیلی سروصدا کرد و رنویر سینگ در پاسخ به پیام تبریک ویل اسمیت در صفحه اینستاگرام خود چنین واکنش نشان داد: «پیام تبریک و تحسیت از ستاره اورجینال رپ – ویلی بزرگ! بااحترام!». رنویر سینگ در ادامه چنین نوشت: «سلام به برادر بزرگ‌ترم! کار  خیلی دشواری است!» باید گفت تحسین شدن از سوی ویل اسمیت اتفاق بزرگی برای رنویر سینگ به حساب می‌آید و پیش‌بینی می‌شود که تا چند روز آینده این فیلم آمار فروش خیره کننده‌ای داشته باشد.

فیلم قبلی رنویر سینگ “سیمبا” به کارگردانی روهیت شتی که درست بعد از ازدواجش اکران شد، هم فروش بسیاری خوبی در گیشه داشت و شاید بتواند گفت ازدواج با دیپیکا برای او شانس و اقبال خوبی به ارمغان آورده است.

رنویر سینگ

فیلم بعدی رنویر سینگ یک اثر بیوگرافی به نام «۸۳» به کارگردانی کبیر خان خواهد بود. این فیلم درمورد زندگی بازیکن اسبق کریکت هند، کپیل دیو خواهد بود که زندگی این ستاره ورزشی از دوران کودکی تا سال ۱۹۸۳ که کاپ قهرمانی را در لندن بالای سر خود برد به تصویر خواهد کشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا