کلیپ داغ

فیلم دیده نشده از لحظه شلیک موشک های سپاه علیه پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا

در این مطلب، فیلم لحظه شلیک موشک های انتقامی سپاه علیه پایگاه نظامی عین الاسد ایالات متحده آمریکا را خواهیم دید؛ با ما همراه باشید. رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ساعاتی قبل طی عملیاتی موفق به نام عملیات ” شهید سلیمانی “، با رمز مقدس یا زهرا (س) با شلیک ده‌ ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز ایالات متحده آمریکا موسوم به عین‌ الاسد را در هم کوبیدند.

و همچنین ویدیوی زیر:

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد امروز چهارشنبه ۸ ژانویه طی اطلاعیه‌ ای اعلام کرد: “ده ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌ الاسد محل استقرار نیروهای آمریکایی واقع در استان الانبار عراق شلیک شده است”. پایگاه عین الاسد در کشور عراق، یک فرودگاه نظامی با باند فرود به طول ۴۰۰۰ متر است. این پایگاه در اختیار نیروهای اشغالگر آمریکایی قرار دارد و بزرگ ترین پایگاهی است که در اختیار آنها می باشد. واکنش قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به جنایت اخیر ایالات متحده آمریکا در به شهادت رساندن شهید سپبهد سردار قاسم سلیمانی بازتاب گسترده‌ ای در رسانه‌ های عربی داشته است و این خبر به تیتر یک این رسانه‌ ها تبدیل شده است.

استفانی گریشام سخنگوی کاخ سفید در واکنش گفت: “ ما از گزارش های حملات به مراکز آمریکا در عراق آگاهیم. رئیس جمهور در جریان قرار گرفته است و از نزدیک اوضاع را زیر نظر دارد و در حال مشورت با تیم امنیت ملی است. ”

در این مطلب، فیلم لحظه شلیک موشک های انتقامی سپاه منتشر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا