کلیپ داغ

فیلم مبارزه حبیب و داستین پورتیه در رقابت های MMA ابوظبی+دانلود

مبارزه حبیب و داستین پورتیه بسیار جذاب و مهیج از آب در آمد. ۱۱ ماه پس از جنجالی‌ترین مبارزه تاریخ رشته MMA و پیروزی در لاس‌وگاس مقابل مک‌گرگور، حبیب در ابوظبی به قفس برگشت. اولین مبارزه پس از دوران محرومیت، برای پس گرفتن کمربند دسته ۷۰ کیلوگرم که باز با فنون کشتی و گراپلینگ رکورد شکست‌ناپذیری خود را تداوم بخشید.

عقاب داغستان در حضور رمضان قدیروف رییس جمهور چچن، داستین پورتیه را با شوک گردن تسلیم کرد و دوباره از قفس پرید بیرون اما این بار برای هماغوشی با دانا وایت رییس UFC، نه مانند وگاس برای تنبیه دیلون دنیس مربی مک‌گرگور!

دو مبارز لباس همدیگر را پوشیدند و حبیب گفت این تی‌شرت را می‌فروشم تا پولش را اهدا کنم به بنیاد خیریه‌ای که داستین پوریه اداره می‌کند.
حبیب گفت: «بعد از مبارزه‌ با اون عوضی، امشب با داستین نشون دادیم این ورزش یعنی چی. من به نونهالان سامبو یاد می‌دم. بهشون می‌گم مهم‌ترین چیز احترامه. به مربی، به هم‌ تیمی‌‌ها. باید باشگاهتم جارو بزنی. نه اینکه چرت و پرت بگی»

نیش و کنایه حبیب، به سرعت اثر کرد و کانر مک‌گرگور که ۶ ماه است رسماً خداحافظی کرده، در توییتر خواستار تکرار مبارزه با حبیب شد، آنهم در مسکو!
قرار بود تونی فرگوسن حریف بعدی حبیب باشد. جنگی که تا حالا چهار بار بخاطر بیماری یا مصدومیت لغو شده. پس بار پنجم هم بعید نیست معادلات فرو بریزد؛ این دفعه بخاطر بازگشت مک‌گرگور.


همچنین ببینید:

فیلم کامل مبارزه دیدنی کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف در مسابقه UFC


حبیب و داستین پورتیه
حبیب و داستین پورتیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا