کلیپ داغ

فیلم کامل اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر سردار قاسم سلیمانی در دانشگاه تهران

در این مطلب، دانلود فیلم کامل اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر سردار قاسم سلیمانی و همچنین مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس و شهدای جنایت تروریستی دولت آمریکا را در دانشگاه تهران خواهیم دید؛ با ما همراه باشید. مراسم اقامه نماز بر پیکر سردار قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان وی، به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه تهران برگزار شد.

شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت ، پس از عمری مجاهدت و تلاش در راه اسلام و دین بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. بر اساس اعلام پنتاگون وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور صادر کرده بود. در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت‌ الله خامنه‌ ای ، رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

در کارنامه فرماندهی سردار سلیمانی در نیروی قدس، نقاط درخشان بسیاری وجود دارد که بسیاری از آنها شاید برای همیشه پنهان بماند اما آنچه لااقل در ظاهر و برای نمونه می‌ توان دید،  تقویت و ثبات حزب‌ الله لبنان، تقویت نیروهای مقاومت فلسطینی در جریان جنگ‌ های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۸ روزه و نیز شکل‌ گیری و تقویت محور مقاومت خصوصاً در ۸ سال اخیر و پس از شروع بحران در سوریه و عراق است.

در انتها لازم به بیان است بر اساس اخبار منتشر شده از مراسم تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی ، قرار است طبق وصیت ایشان پیکر او در گلزار شهدای کرمان دفن شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا