تلویزیون

فینال مسابقه مافیا از شبکه سلامت کی پخش می شود؟

در این مطلب درباره فینال مسابقه مافیا از شبکه سلامت نوشته ایم. مسابقه مافیا با اجرای علیرام نورایی این شب ها از شبکه سلامت پخش می شود و بینندگان بی شماری را راس ساعت ۲۰:۰۰ هرشب پای گیرنده های تلویزیون می نشاند.

علیرام نورایی در مسابقه مافیا
علیرام نورایی در مسابقه مافیا

ماهیت این مسابقه با هرآنچه مسابقه که پیش از این در قاب جادویی تلویزیون تماشا کرده اید ، تفاوت دارد؛ مافیا جنگ بین استدلال ها و قانون درغگویی است.

روز پخش فینال برنامه مافیا :

مافیا نبرد بین حقیقت و دروغ است و شرکت کنندگان دراین مسابقه جذاب باید تلاش کنند به وسیله تفکر و سخن گفتن هوشمندانه مافیا را از شهر خارج کنند و آرامش را به شهر بازگردانند.

مسابقه مافیا اکنون در مرحله نیمه نهایی قرار دارد و فینال مافیا هفته دوم آبان ماه از شبکه سلامت پخش خواهد شد؛ روز و ساعت دقیق پخش قسمت آخر یا همان فینال مسابقه مافیا هنوز اسوی عوامل سازنده برنامه و شبکه سلامت اعلام نشده است .

پیشنهاد می کنم حتی اگر شده یکبار تماشای بازی مافیا را تجربه کنید تا بفهمید بازی استدلال ها دلیل آوردن یکی از سخت ترین بازی های دنیاست.

اگر دوست دارید همچون دیگر شهروندان بازی در جریان بازی قرار داشته باشید و مافیای شهر را شکارکنید می توانید با چسباندن قطعه ای کاغذ پایین تلویزیون تان هویت شهروندان و مافیای بازی را برای خودتان مخفی نگه دارید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا