اخبار داغ

قابلیت جدید اینستاگرام برای انتشار عکس در استوری+همراه با توضیحات

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

قابلیت جدید اینستاگرام برای انتشار عکس در استوری+همراه با توضیحات

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

اینستاگرام قابلیت ارسال چند عکس و ویدئو در یک زمان در استوری را به نسخه جدید خود اضافه کرده است تا کاربران بتوانند سریع‌تر و راحت‌تر تصاویر خود را در استوری به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام اعلام کرد که در آخرین به روز رسانی خود، تغییراتی را اعمال کرده است تا کاربران بتوانند سریع‌تر و راحت‌تر عکس و ویدئوهای خود را در استوری بارگذاری کنند. در نسخه جدید اینستاگرام می‌توانید چندین عکس و ویدئو را در یک زمان آپلود کنید.

زمانی که می‌خواهید تصویری را ارسال کنید، در گوشه بالا سمت راست صفحه اینستاگرام خود، آیکون جدیدی را مشاهده خواهید کرد. با ضربه زدن روی آن می‌توانید تا حداکثر ده عکس و ویدئو از گالری گوشی خود را برای ارسال در استوری، انتخاب کنید. همه چیز درست شبیه ارسال چندگانه تصویر در یک پست است.

بعد از انتخاب تصاویر، صفحه ویرایش عکس‌ها، یک پیش نمایش از تمام عکس‌ها و ویدئوهایی که انتخاب کرده‌اید را در پایین نشان می‌دهد. با ضربه زدن روی هر تصویر می‌توانید آن را انتخاب کنید و با استفاده از ابزارهای موجود مانند اضافه کردن استیکر یا متن،  ویرایش‌ لازم را روی آن انجام دهید.

علاوه بر این، اینستاگرام به شما پیشنهاد می‌دهد که روی عکس یا ویدئوی خود، استیکر موقعیت مکانی را هم اضافه کنید. این استیکر، محل‌هایی که در نزدیکی جایی که شما آن تصویر را ثبت کرده‌اید به شما پیشنهاد می‌دهد تا بتوانید مکان درست را انتخاب کنید.

نسخه اندروید این به روزرسانی امروز منتشر خواهد شد. اما کاربران IOS چند هفته‌ی دیگر باید برای دریافت جدیدترین نسخه اینستاگرام صبر کنند.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

قابلیت جدید اینستاگرام برای انتشار عکس در استوری+همراه با توضیحات

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا