سریالسریال‌ایرانی

قاتل فرشته در سریال بوی باران کیست ؟

مجله اینترنتی کولاک : سریال بوی باران که ابتدا به نام عروس تاریکی از شبکه یک سیما پخش شد ، این شب ها به اوج پیچیدگی و جذابیت رسیده است و طرفداران زیادی میان مردم پیدا کرده است .

فرشته در سریال بوی باران تازه عروسی بود که شب عروسی اش لباس سفیدش به رنگ خون درآمد و خانواده اش به عزای او نشستند .اما ماجرای آتش گرفتن فرشته در زیرزمین آغاز قصه بوی باران بود ، پس از آن شب هولناک برادر ترانه جرم قتل دستگیر شد و هر روز صبح ناامید تر ازدیروز از خواب بلند می شد .

هنوز کسی نمی دانست که ماجرای قتل فرشته تنها یک صحنه سازی بوده است و او به زودی به قصه بر می گردد ، در این سریال چهره های جوان در کنار نابازیگران ایفای نقش کرده بودند .

رویا نونهالی که این روز ها به عنوان داور عصر جدید میان مردم شناخته شده است نقش مادر همسر فرشته را بازی کرده بود ، در قسمت های ابتدایی این سریال گمانه زنی ها بر ای اساس بود که قاتل فرشته رویا نونهالی است اما با جلوتر رفتن سریال این فرضیه اشتباه از کار در آمد .

در روز عروسی سیمین به اجبار سر مراسم حاضر می‌شود و حتی قبل از خواندن صیغه عقد، مادر فرشته را به کنار می‌کشد و می‌گوید حاضر است مهریه فرشته را تمام و کمال پرداخت کند، اما عروسی به هم بخورد، حتی بعد از دادن این پیشنهاد مادر فرشته به فکر می‌رود، اما کارگردان در این صحنه کات می‌زند تا تعلیق برای مخاطب بیشتر شود.

از سوی دیگر بعد از قتل چهره سیمین نشان می‌دهد که خیلی از مرگ عروس هم ناراحت نیست و بدش نیامده این اتفاق افتاده است . به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود سیمین دستی در این ماجرا داشته باشد.

نقش سیمین را رویا نونهالی بازی می‌کند که این روز‌ها او را در کسوت یکی از داوران عصر جدید می‌بینیم. البته او بازیگر گزیده‌کاری در تلویزیون است و آخرین سریال تلویزیونی او بازی در مجموعه زاویه هفتم سال ۹۴ بود و قبل از آن هم در سریال سایه روشن ایفای نقش کرده بود.

البته نونهالی در تلویزیون با ایفای نقش ناتاشا در سریال خواب و بیدار سال ۸۱ در میان مخاطبان تلویزیون به شهرت رسید و همان سال هم به عنوان راوی مستند اینجا آفریقاست، این مستند تلویزیونی را روایت کرد که تماشای آن برای مخاطبان خالی از لطف نبود.

حال این روز‌ها مخاطبان شاهد بازی او در نقش مادرشوهر در سریال بوی باران هستند. البته قضاوت درباره این شخصیت زود است، اما، چون مادرشوهر هست ناخودآگاه ذهن به سمت او می‌رود که نکند در قتل عروس دستی داشته باشد.

در آخرین قسمت پخش شده بوی باران نیز سیمین همراه کارگرش در استخر باغی جسد نیمه جان عروسش را یافت ، حالا او که خود مضنون اصلی قتل فرشته بوده است باید به دنبال قاتل بگردد تا بی گناهی اش را ثابت کند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا